۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

خرید و سفارش کارتن

خرید و سفارش کارتن

خرید و سفارش کارتن در کارتن سازی پارس خیلی ساده می باشد شما میتوانید از طریق این لینک سفارش خود را ثبت کنید و یا بصورت تلفنی با ما تماس بگیرید.

چقدر کارتن اسباب کشی برای بسته بندی لوازم منزل نیاز می باشد؟مهمترین بخش یک اسبابکشی را می‌توان مرحله بسته بندی لوازم نام برد،  ممکن است در این مرحله استرس و نگرانی زیادی داشته باشیم. سؤالات زیادی در ذهن وجود دارد که باید برای آن‌ها جواب درستی پیدا کنیم.

  • به چه مقدار بابل رپ نیاز داریم؟
  • چقدر چسب بخریم؟
  • یه تعداد کارتن و با چه کیفیتی خریداری کنیم؟

بطور قطع حجم لوازم بسته بندی وسایل و اثاثیه شما می‌تواند پاسخ سؤالات بالا باشد.

در این پست سعی شده، تا اطلاعات لازم در ارتباط با تعداد کارتن های موردنیاز را به شما عزیزان اطلاع رسانی کنیم.

کارتن اسباب کشی را می‌توان از اصلی ترین لوازم بسته بندی نام برد،چون تمام وسایل با استفاده از این جعبه‌ها باید بسته بندی شوند.

درنتیجه ما برای جابجایی لوازم خود  به کارتن‌های حمل بار در ابعاد و اندازه‌های مختلف نیاز داریم.

خرید و سفارش کارتن

خرید و سفارش کارتن

چه تعداد کارتن اسباب کشی نیاز است؟

تخمین درست تعداد کارتن اسباب کشی موردنیاز برای جابجایی کاری سخت می باشد،زیرا  این تعداد برای هر خانه‌ای با حجم لوازم فرق دارد. و نمی‌توان بطور دقیق  تعداد کلی را در نظر بگکیریم.باید در خرید کارتن توجه کرد چون در صورتی که خرید تعداد زیاد کارتن ها، هزینه جابجایی ما را  بالا می برد. در صورتی که  خرید تعداد کم نیز با مشکل روبرو می شویم و نمی‌توانیم تمامی لوازم  را به‌خوبی بسته بندی کنیم.

چه عواملی در حدس نسبی  تعداد کارتن ها موثر هستند؟

برحسب تجربه مشاوران خرید کارتن سازی پارس  می‌توانیم اعلام کنیم که میانگین تعداد کارتن های  لازم برای یک‌خانه می‌تواند حدود ۵۵ تا ۶۵ کارتن بسته بندی است.  و می‌توان این عدد را به‌عنوان یک عدد واحد مورد توجه قرار داد، ولی نکات بسیار مهم دیگری هستند که بر این تعداد کارتن  تأثیر مستقیمی دارند ازجمله:

تعداد اتاق‌های منازل

هرچه تعداد اتاق‌های منزل شما بیشتر باشد بطور قطع لوازم شما نیز بیشتر است. درنتیجه نیاز به تعداد کارتن‌های اسباب کشی بیشتری دارید.

تعداد نفرات خانواده

اگر تعداد نفرات اعضای خانواده شما زیاد باشد، قطعاً لوازم زیادی دارید. طبیعتاً هریک از افراد دارای لوازم شخصی هستند،بهترین وسیله برای بسته بندی وسایل افراد مخصوصاً کودکان و نوجوانان کارتن بسته بندی اسباب کشی می باشد.

مدت زمان سکونت

افرادی که سالانه در حال جابجایی هستند لوازم  کمتری نسبت به افرادی که چندین سال است در یک‌خانه هستند دارند. به این دلیل که هرساله در طی اسباب‌کشی‌هایشان یک سری از لوازم غیر ضروری  را  می فروشندو یا دور می اندازند.و این خود باعث شده  تا وسایل کمتری وجود داشته باشد. این در حالی است که وقتی افراد برای مدت طولانی سکونت داشته اند، قطعاً وسایل خیلی بیشتری دارند. درنتیجه ابتدا باید لوازم اضافی را دریابد و برای آنها تصمیم گیری کنید تا بتوانید به‌طور دقیق تعداد کارتن ها ی لازم را تخمین بزنید.

 اندازه‌های کارتن های استاندارد

در جدول زیر  ابعاد و اندازه‌های کارتن های اسبابکشی استاندارد درج شده، با توجه به حجم لوازم  خود خیلی بهتر و دقیق‌تر قادر به تخمین زدن تعداد کارتن های موردنیازتان خواهید بود.

کارتن بزرگ    ۶۰*۴۶*۴۶ سانتی‌متر
کارتن خیلی بزرگ   ۶۰*۴۶*۶۰ سانتی‌متر
کارتن متوسط ۴۰*۳۰*۳۰ سانتی متر
کارتن کوچک ۴۰*۵۰*۵۰ سانتی متر

کاربرد استفاده از کارتن های بسته‌بندی اثاث کشی

تولید کارتن ساده

ساخت کارتن ساده به درخواست مشتری امکان پذیر است و بصورت سفارشی انجام میشود و احتیاج به ابعادی از جمله طول، عرض و ارتفاع است؛ و شکل خاصی نداشته یعنی اصولا  این کارتن ها به شکل مربع یا مستطیل هستند و اصطلاحا به آنها کارتن مادر اطلاق میشود که مقاومت آنها بر اساس تعدا دلایه بودنشان مشخص میشود  و همچنین میتوانند دارای انواع چاپ و یا بدونه چاپ تولید شوند.

همان‌طور که گفتیم از کارتن های اسباب کشی استفاده‌های بسیار متنوعی می‌توان کرد،به نحوی برای بسته بندی تمامی لوازم  به آن‌ها نیاز دارید.

انتخاب صحیح کارتنها در حمل صحیح لوازم و اثاثیه‌تان تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

خرید و سفارش کارتن |کارتن اسباب کشی

چرا باید برای بسته بندی لوازم از کارتن استفاده کنید ؟ آیا شرکتهای خدمات حمل بار، دارای کارتن برای بسته بندی اسباب و لوازم هستند؟

برای پاسخ به این گونه سوالات متن زیر را مطالعه کنید.
برای یک اسباب کشی راحت و با نظم و ترتیب مسلما لازم است هزینه هایی صرف شود یکی از این هزینه ها استفاده از کارتن اسباب کشی می باشد،استفاده از این کارتن ها مزایایی زیر را دارد :
محفاظت از لوازم
در طول جابجایی ممکن لوازم آسیب ببینند و بسته بندی صحیح آنها و قرار دادن در کارتن های متناسب از این امر جلوگیری میکند پس با خرید کارتن اسباب کشی باعث حفظ لوازم مهم خود میشویم و از خراب شدن آنها جلوگیری میشود .

اسباب کشی آسان و راحت
سهولت جابجایی لوازم
کاهش زمان اسباب کشی

نظم و آراستگی

آیا شرکتهای خدمات حمل بار دارای کارتن برای بسته بندی اسباب و لوازم هستند؟

بسته بندی اسباب  منزل نیز توسط شرکتها هم انجام میشود، شیوه انجام کار بسته بندی و اسباب کشی بسیار مهم است ، از وقتی که شما با این شرکتها تماس می گیرید مشاوران خدمات مشاوره ای را در زمینه بسته بندی لوازم منزل به شما ارائه می دهند.

کارتن سازی ،پارس ایران آماده قرارداد با خدمات حمل و نقل باربری در سطح ایران می باشد ،جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شرکت:        ۰۲۶۳۷۳۰۸۰۸۰

همراه          ۰۹۱۰۸۴۱۷۰۷۰

…………………………………………………………………………………………………………………………………

کارتن سازی پارس ایران

کارتن سازی پارس ایران ،مراحل طراحی و تولید کارتن با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و روز انجام میدهد .
ارسال نمونه رایگان وتحویل سریع با سابقه ای طولانی مدت در زمینه ساخت کارتن و بهرمندی از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی از خدمات این شرکت می باشد ..

خرید و سفارش کارتن در کارتن سازی پارس خیلی ساده می باشد شما میتوانید از طریق این لینک سفارش خود را ثبت کنید و یا بصورت تلفنی با ما تماس بگیرید.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

کلمات کلیدی سایت:

سفارش کارتن بسته بندی………..سفارش کارتن مقوایی……..سفارش انلاین کارتن…..خرید کارتن بزرگ…..سفارش تولید کارتن

ثبت سفارش کارتن………..سفارش جعبه کارتن………خرید کارتن حمل و نقل

در پایان:

با توجه به توضیحات این صفحه از خدمات آنلاین کارتن سازی پارس، تهیه کارتن اسبابکشی پسندیده و مقاوم هم می‌تواند آسان باشد و هم می‌تواند پر دردسر باشد؛ ولی می‌توانید با انتخاب کردن شرکت پسندیده برای خرید کارتن و گزینش کارتن‌های دست دوم مقاوم و بهداشتی، زحمت را به دست کم شدنی برسانید و از ریخت‌وپاش و برباد دان وقت ازرشمند خود ممانعت کنید.

 

خرید و سفارش کارتن در کارتن سازی پارس خیلی ساده می باشد شما میتوانید از طریق این لینک سفارش خود را ثبت کنید و یا بصورت تلفنی با ما تماس بگیرید.

سفارش کارتن

سفارش کارتن