۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

خرید کارتن اسباب کشی البرز

خرید کارتن اسباب کشی البرز

 

خرید کارتن اسباب کشی البرز ، کارتن سازی پارس دارای پایانه فروش در البرز می باشد و سایت دیگر فروش ما کارتنچی است که میتوانید با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید.

خرید کارتن اسباب کشی البرز

خرید کارتن اسباب کشی البرز

 

خرید کارتن ثابت یا کارتن پنج لایه

تولید کارتن مقاوم به انگیزه جنس مرغوب و ثبات بالا با تنوع زیاد در بازار ایران رونق زیادی دارد. این کارتن ها را با سایزهای مختلف در مشاغل و صنف ها جهت جابجایی وسایل منزل، مراقبت و حفاظت اشیاء به پیشه می روند که به شکل باکسی یا جعبه ایی با ورقه های با کیفیت از جنس کاغذ در کارخانه ها فرآوری می شوند. همچنین با روش های مختلف که امکان طراحی و یا چاپ برای تبلیغات را دارد تولید و روانه بازار می گردند.

کارتن سازی با فراهم کردن بهترین مواد اولیه برای تولید مقوا اقدام می کند سپس به وسیله ساز و برگ کامل بر دقت و سرعت فرآوری می افزاید و آنها را برای مصارف همه مردم، فرآوری و به بازار چه داخلی و چه بیگانه عرضه می کند.

ملاک اصلی برای فروش اینترنتی  این کارتن ها، وجود پرسنل با تجربه در طراحی و تولید کارتن پنج لایه و وجود کارشناسان کارآزموده جهت تشخیص کارتن نو و با کیفیت است. هدف اصلی تولیدکنندگان مملکت ساخت کارتن پنج لایه ای است که امکان پوشش دهی با به کارگیری چسب و قابلیت چاپ را داشته باشد. برای افزایش خط فرآوری کارتن در چند لایه مختلف احتیاج به تجهیزات مدرن برای پیوست لایه ها و ورق های کارتن با مجهزترین دستگاه ها نیاز است.

مشخصات  کارتن مقاوم

انواع کارتن مقاوم معمولا از سه الی پنج لایه ساختن می شوند که این لایه ها به لاینر سرشناس هستند. کارتن هایی با سه لایه، کمتر باره پروا کسان قرار می گیرند. اما کارتن هایی با پنج لایه به دلیل افزایش شمار لایه های هموار و برآیند اینکه مستحکم تر، نسبت به مقوا سه لایه بیشتر باره پیشباز قرار می گیرند. فلوت ها از ویژگی ها اصلی این کارتن ها می باشند که نقش اصلی در استقامت ایفا می کنند. همچنین وزن این کارتن ها لغایت حتماً زیادی قابلیت حمل بار را افزایش می دهند. در این نوع کارتن ها قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا است.

در نتیجه اجسام در سایز بزرگ به احسان در آن جای می گیرند. استفاده از فلوت زیاد جهت ثابت سازی مقوا، تاثیری زیاد در افزایش بها ندارد، برآیند اینکه بها کارتن ها به صرفه تر می باشد. افزایش کیفیت کارتن ها بسته به میزان مرغوبیت فلوت بین لاینرها تغییر می کند و جنس فلوت در کارکرد و بها کارتن نقش دارد. از دیگر ویژگی ها این کارتن ها می طاقت به مقاوم در مقابل نم و ضربه، وزن سبک، عدم بازیافت مقوا و کاغذ اشاره کرد.

شماره تماس و تلفن کارتن فروشی(فروش کارتن اسباب کشی) به صورت زیر است که یا با دفتر مرکزی و یا مستقیما با مدیر فروش کارتن اسباب کشی می توانید در ارتباط باشید.

.

مدیرترابری: ۰۹۱۰۸۴۶۸۰۸۰

 دفتر: ۳۷۳۱۱۰۸۰ ۰۲۶

موارد به کارگیری کارتن مقاوم

کارایی کارتن برای بیشتر مردم آشنا است و دست کم یکتا تا دو برای متعلق به برای محافظت وسایل و بسته بندی بهره‌گیری کرده اند. کارتن تغییر ناپذیر به علت استفاده از میکرو فلوت در ترکیب آن برای انواع نوشیدنی، صنایع غذایی و لوازم بهداشتی و آرایشی کاربرد دارد. به طور کلی کارتن ثابت در موارد زیر به کار می رود.

کارتن چند لایه جهت اثاث کشی
کارتن پنج لایه برای محافظت و حفاظت اثاث
کارتن مخصوص حفاظت صنایع غذایی
کارتن میوه
کارتن مخصوص داروهای پزشکی و داروخانه ایی
کارتن لوازم برقی آشپزخانه و صوتی یا تصویری
کارتن بسته بندی و حمل
کارتن ویژه تخم مرغ و فضای مرغداری

انواع لایه های کارتن مقاوم

در کارخانه های تولید کارتن تغییر ناپذیر برای ساخت لاینرها در شروع شغل کاغذهایی به شکل رول تولید می شوند پس برای محافظت، مقاومت، شکل دهی و برای چاپ آرم و تبلیغات روی کاغذها از ورق های مقوا استفاده می کنند. این نوع کارتن ها در مملکت ایران جزء پر مصرف ترین هستند که خود از لایه های پایین برپایی شده اند:

استفاده از لایه فلوت ای برای جعبه و باکس هایی با جنبه ی زیبایی و سایز کوچک
استفاده از لایه فلوت بی برای جعبه هایی با سایز متوسط
استفاده از لایه فلوت سی برای جعبه والده یا جعبه هایی در سایز بزرگ

معمولا ترکیب این گونه کارتون به دو شکل ذیل است که احد از ترکیب فلوت ای و بی و دیگری از ترکیب فلوت ای و سی ساخته می شود. این کارتون به انگیزه چند لایه بودن و محکمی آنها برای صادرات کالاهای مختلف به پیشه می رود لغایت گونه ها بدون آسیب و در صحت کامل به مقصد برسند.

شماره تماس و تلفن کارتن فروشی(فروش کارتن اسباب کشی) به صورت زیر است که یا با دفتر مرکزی و یا مستقیما با مدیر فروش کارتن اسباب کشی می توانید در ارتباط باشید.

.

مدیرترابری: ۰۹۱۰۸۴۶۸۰۸۰

 دفتر: ۳۷۳۱۱۰۸۰ ۰۲۶

کارتن بسته بندی و حمل

کارتن بسته بندی و حمل

 

خرید کارتن اسباب کشی البرز

 

  •  خرید کارتن اسباب کشی البرز
  •  خرید کارتن ثابت
  •  کارتن پنج لایه
  •  خرید کارتن مقاوم
  •  کارتن چند لایه جهت اثاث کشی
  •  کارتن بسته بندی و حمل
  • خرید کارتن اسباب کشی البرز

    خرید کارتن اسباب کشی البرز