۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

خرید کارتن اسباب کشی در کرج با کارتن سازی پارس که یکی از شعبه های فروش  آن کارتنچی می باشد .

تا اکنون به این اندیشه کردید که چرا کارتن اسباب کشی مقوایی می باشد؟ مثلا چرا فلزی نیست، یا چرا چوبی نیست؟  این سوال ممکنه خیلی ذهن خیلی ها رو  درگیر کرده باشد که منشا کارتن اسباب کشی از کجاست؟ چرا به راستی باید از این نوع کارتن بهره‌گیری کنیم؟ چکیده که یکم درباره این جعبه‌های مقوایی پژوهش کردم و فهمیدم که واقعا کارتن اسباب کشی مناسب از همین جنس مقوا تعبیه شده،حالا چرا؟ در پیوسته این مطلب براتون دلیلش  روشنگری میکنیم.

ارتباط با کارشناس فروش کارتن سازی پارس

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

بررسی جنس کارتن

شاید در ذهن کل ما این تصور شکل بگیرد که مقوا آنقدر هم تغییر ناپذیر نیست که وسایل گرانقیمت و حیاتی خانه را درون آن‌ها نگه داریم، بعد چرا این جنس به بازار عرضه شده تا ما هم بالاجبار از مقوا استفاده کنیم؟ اما بدانید که ترکیب پیمان گرفتن همین ورقه‌های مقوایی پایداری کارتن را تضمین می‌کند. درضمن اگر ویژگی‌های کارتن اثاث کشی را بدانید واقعا نظر شما هم در ارتباط با این جعبه‌ها تغییر می‌‌کند، با ما به اتفاق باشید.

قیمت ارزان کارتن

کارتن‌های رخت و پخت کشی از کاغذهای مقوایی و مواد بازیافتی تهیه می‌شوند که همین فرمایش باعث ارزان تمام شدن قیمت کارتن می‌شود. حال برای اینکه این مورد ملموس‌تر شود بدانید که؛ کارتن انگیزه ها کشی مناسب از کاغذهایی ساخته می‌شود که این کاغذها هم از بازیافت مواد دورریختنی تعبیه می‌شود و سپس طی فرآیندی این کاغذها تبدیل به ورقه‌های کارتن شده که با سرهم کردن آن‌ها کارتن اسباب کشی تولید می‌شود.

قابل بازیافت بودن کارتن

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

یکی از مهمترین دلایل به کارگیری کارتن مقوایی هم همین است، همانطور که گفته شد تمام مواد بهره‌گیری شده در تهیه کارتن اسباب کشی ،از مواد بازیافتی است. پس خیلی راحت می‌توان کارتن‌های کهن و غیرقابل بهره‌گیری را بازیافت و مجدد به تو بازار عرضه کرد.

خرید کارتن اسباب کشی در کرج
سبک بودن کارتن

اگر یک وسیله وجود داشته باشد که پروسه جابجایی را برای شما راحت کند، کارتن رخت خانه کشی می‌باشد. چرا که با وزن سبکی که دارند خیلی راحت قابل حمل و جابجایی هستند. حتما دیدید که کارتن خالی با وزش باد خیلی راحت تکان می‌خورد، همین فرمایش وزن ناچیز کارتن اسباب کشی را اثبات می‌کند، حالا اگر ابزارها منزل یا محل کارتان را تو این کارتن‌ها قرار دهید راحت‌تر از همش می‌توانید آن‌ها را جابجا کنید.

اصولا فقط جنس سبک و قابل حمل مقواست، فرض کنید که جنس کارتن بسته بندی فلز بود چی میشد؟؟؟

راستش به همین یادبود که جنس کارتن، چوبی یا فلزی نیست!

مستحکم بودن کارتن

کارتن اثاث کشی

کارتن اثاث کشی

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

درسته که جنس کارتن اسباب کشی از مقوا است اما همین مقواها با ساختاری که دارند از خسارات احتمالی به وسایل ما جلوگیری می‌کنند، چگونه؟ اصولا کارتن انگیزه ها کشی به چهره ۳ لایه و ۵ لایه وارد بازار می‌شود، در بین لایه درونی و بیرونی کارتن یک ورقه شیاردار به اسم فلوت پیمان دارد که همین ورقه خمیده مقاومت یک کارتن انگیزه ها کشی پسندیده را تامین می‌کند.

اصولا شما اثناء خرید کارتن اسباب کشی به این مسئله دقت نمی‌کنید و اصلا نمی‌توانید تشخیص دهید که فلوت کارتن ثابت است یا خیر. اما بدانید که هرچقدر ورقه فلوت ضخیم‌تر باشد جنس کارتن مرغوب‌تر و ثبات آن اغلب است.

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

ارتباط با کارشناس فروش کارتن سازی پارس

قابل بهره‌گیری مجدد کارتن

وقتی می‌گوییم قابل بهره‌گیری مجدد، به این منظور نیست که یک کارتن را در چندتا اسباب کشی شرکت دهید. بلکه به این معنی است که شما پس از سپریدن جابجایی می‌توانید وسایل خود را تو این کارتن‌ها درون انباری یا کانتیر نگهداری کنید.

خیلی از کسان هستند که تمام وسایلشان را درون خانه نمی‌چینند یا به دلیل متراژ منزل دستشان در باز و گذاشتن وسایل اضافی خانه بسته است. خب طبیعتا این افراد باید یک محافظی داشته باشند تا لوازم خویش را درون انبار نگهدارند؛ کارتن اسباب کشی مناسب می‌تواند بهترین راهکارشان باشد. چونکه می‌دانند فقط کسی که از این کارتن‌ها بهره‌گیری کرده، خودشان است و هم اینکه سایر نیازی به خرید کارتن اضافی ندارند.

 

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

خب اکنون فهمیدید که چرا کارتن اثاث کشی از جنس مقواست! به راستی کی فکرش را می‌کرد که ورقه‌های مقوایی انقدر خاصیت داشته باشند؟

اگر کارتن اسباب کشی پسندیده جاسازی کنید می‌توانید تمام پروسه جابجایی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. درضمن برای جمع کردن و نگهداری لوازم غیرضروری خانه دیگر ناچار به خرید کارتن اضافی نخواهید بود.

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی در کرج

قیمت کارتن اسباب کشی

فروش کارتن اسباب کشی

فروش کارتن اسباب کشی در کرج