۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

خرید کارتن اسباب کشی پاسداران

کارتن فروشی در پاسداران توسط کارتن سازی پارس آماده ارائه خدمات به ساکنین این منطقه می باشیم ارسال سریع کارتن های اسبابکشی خریداری شده و ارائه مشاوره برای خرید و انتخاب ابعاد کارتن اسبابکشی و برای بسته بندی لوارم شما در کارتن سازی پارس توسط کارشناسان انجام میگیرد.

خیابان پاسداران از بزرگترین خیابان های تهران می باشد به همین دلیل فروش کارتن اسباب کشی پاسداران در این منطقه بسیار عالی می باشد.پاسداران به این علت در شمال تهران قرار دارد، یک از منطقه ای می باشد که افراد مرفه در این منطقه زندگی می کنند به همین دلیل وجود کارتن فروشی در پاسداران احتیاج می باشد تا مشکلات مردم این منطقه را حل کنند.

 تماس با کارتنچی در تهران

۰۹۱۰۸۴۵۸۰۸۰
۰۹۱۰۹۵۴۸۰۸۰
۰۹۱۰۹۱۴۸۰۸۰
۰۹۱۰۹۱۵۸۰۸۰
۰۲۱۲۲۰۹۰۶۸۶
تلفن :۳۷۳۰۸۰۸۰-۰۲۶

موارد استفاده از کارتن مقاوم

خرید کارتن اسباب کشی پاسداران

کاربرد کارتن مقاوم

موارد کاربرد کارتن مقاوم به حدی گسترده است که پرداختن به همه‌ی موارد عملا غیر شدنی می‌باشد و اگر هم بخواهیم آن را به صورت کامل کالبدشناسی کنیم ممکن است که از حوصله‌ی شما بیرون باشد. به همین دلیل در این مطلب کوشش می نماییم به برخی از مهم ترین موارد استعمال کارتن ثابت اشاره داشته باشیم لغایت به این ترتیب بتوانید اطلاعاتی درباره استعمال آن به دست آورید.

۱_ بسته بندی محصولات غذایی: یکی از صنایعی که استعمال کارتن ثابت را به فراوانی در آن می‌توان مشاهده کرد صنایع محصولات غذایی می‌باشند. کل ی ما در سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات غذایی استفاده از این نوع کارتن‌ها را تماشا کرده‌ایم. به طور کلی می تاب گفت که امروزه نزدیک ۹۰ درصد از مواد غذایی، به جز موادی که به صورت فله‌ای به بازار عرضه می‌شوند در قالب کارتن به بازار عرضه می‌شوند. از آنگونه این مواد می‌توان به کیک، بیسکوییت، مواد شوینده، روغن، رب و … اشاره کرد.

۲_ ساخت گونه ها وسایل تزئینی: امروزه با توجه به افزایش استفاده از وسایل تزئینی در جشن‌ها و مراسمات مختلف گواه کاربرد روز افزون از کارتن‌ها در این پهنه هستیم. در این صنعت به وسیله‌ی طراحی‌های خاصی که بر روی کارتن تغییر ناپذیر انجام می‌دهند آن ها را به جعبه‌های تزئینی مناسبی برای دادن هدیه تبدیل می‌کنند. همانگونه که می‌دانید این جعبه‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و متناسب با سلیقه و دربایستن خود می‌توانید انواع آن را برگزیدن نمایید.

۳_ بسته بندی لوازم منزل: اگر سری به فروشگاه‌های فروش ابزارها خانگی زده باشید با حجم زیادی از کارتن‌ها رو به رو می‌شوید. امروزه برای ساخت جعبه‌های وسایل خانگی از کارتن ثابت استفاده می‌کنند. بر روی این کارتن‌ها انواع طرح و عکس را اضافه می‌کنند الی به جعبه‌هایی تبدیل شوند که برای قرار دادن وسایل خانگی می نا از آن‌ها بهره‌گیری کرد. از همین رو کمتر وسیله‌ای را می طاقت یافت که بدون جعبه در این فروشگاه‌ها عرضه شوند. معمولا بر روی این گونه جعبه‌ها مشخصاتی مانند برند محصول، عکس محصول، میزان مصرف انرژی، مدت زمان گارانتی و … حک می‌شود.

۴_ عرضه وسایل خودرو: وسایل یدکی و جانبی اتومبیل که در کارخانه ها گوناگون تولید می‌شوند معمولا در تو جعبه‌هایی به بازار عرضه می‌شوند که همه ی این جعبه‌ها از نوع کارتن مقام می‌باشند. به خصوص درباره وسایل تزئینی اتومبیل به کارگیری این گونه کارتن‌ها اهمیت دو چندانی می‌یابد الی به این ترتیب از گزند به این گونه وسایل جلوگیری شود. در این گونه جعبه‌ها معمولا قطعات به گونه‌ای قرار می‌گیرند که امکان تکان خوردن برای آن‌ها وجود ندارد و همین موضوع مایه در امان پایدار گذاشتن محصول می‌شود.

۵_ بسته بندی انواع اسباب بازی: گونه سایر از کاربردهای کارتن مقاوم را می‌توان در تقسیم بسته بندی اسباب بازی کودکان مشاهده کرد. معمولا برای این گونه کارتن‌ها از رنگ‌ها و طرح‌های فانتزی استفاده می‌کنند الی جذابیت اکثریت در آن به هستی آید. معمولا در این نوع بسته بندی‌ها ابتدا اسباب بازی‌ها را داخل نایلون پلاستیکی پیمان می‌دهند و سپس آن را در کارتن‌ها پیمان می‌دهند. این موضوع مایه محافظت دو چندان از اسباب بازی‌ها می‌شود.

۶_ ارسال کالا در اداره پست: یگانه از مکان‌هایی که استفاده از انواع کارتن‌ها در آن به چشم می‌خورد گردانیدن پست می‌باشد. در این گردانیدن به واسطه‌ی این که کالاهای مختلفی را جابجا می‌کنند نیاز به یک سری بسته بندی پسندیده هستی دارد لغایت بتوان امانات مردم را به چهره صحیح و سالم به مقصد رساند. به همین علت استفاده از کارتن ثابت در انواع و اقسام گوناگون را می‌توان مشاهده کرد. البته کارتن‌های استفاده شده در این گستره از ضخامت‌های مختلفی تعبیه شده‌اند الی برای ارسال گونه ها کالا مشکلی به وجود نیاید.

 

خرید کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی

۷_ بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی: در گستره عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی هم استفاده از کارتن تغییر ناپذیر رایج می‌باشد و بسیاری از این محصولات در قالب چنین کارتن‌هایی عرضه می‌شوند. بر روی این نوع کارتن‌ها معمولا مشخصات محصولات نوشته می‌شود لغایت به این ترتیب به راحتی بتوان فرآورده مورد عقیده را یافت.

۸_ اسباب کشی: با توجه به این که منازل مسکونی امروزین مملو از وسایل می‌باشند، لازم است تا در اسباب کشی برای جابجایی وسایل از کارتن کاربرد کرد تا به این ترتیب هم در موعد صرفه جویی کرد و هم بتوان وسایل را صحیح و سالم به محل مورد نظر منتقل کرد. با توجه به این که اسباب کشی فرآیند ای طولانی و خسته کننده است ممکن است در حین جابجایی، کارتن‌ها پاره شوند و به وسایل درون آن آفت وارد شود. از همین رو لازم است لغایت از کارتن تغییر ناپذیر برای این پیشه کاربرد نمایید.

۹_ عرضه لوازم تحریر: همانگونه که می دانید عرضه لوازم تحریر در ارتباطی تنگاتنگ با صنعت کارتن سازی می‌باشد و معمولا برای عرضه آن از گونه ها و اقسام کارتن‌ها استفاده می کنند. با توجه به این که معمولا کودکان با این گونه وسایل در ارتباط هستند لازم است از کارتن مقاوم برای طراحی آن‌ها بهره‌گیری کرد لغایت مبتلا آسیب نشوند.