۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

سایت فروش آنلاین صنایع کاغذ و کارتن سازی

سایت فروش آنلاین صنایع کاغذ و کارتن سازی

سایت فروش آنلاین صنایع کاغذ کارتن سازی روی این لینک کلیک کنید.

کارتن اسباب کشی خرید

کارتن اسباب کشی خرید

چگونگی صنعت بسته بندی در ایران
بسته بندی در  ایران، از جمله بخش هایی از صنعت و خدمات می باشد، که هیچ اداره و بخش خاصی در دولت به طور مستقیم بهمدیریت آن نپرداخته است. از این رو همواره نوعی ستم  در حق این بخش وارد شده است.

تشکل های صنفی در صنعت بسته بندی کشور:

نبود  تشکل های صنفی مربوط به بسته بندی ایجاد یک زمینه ی  غیر قابل دفاع شدن درخواست های بخش بسته بندی شده است. در واقع به علت نبود یک اتحادیه مشکلات  بخش بسته بندی به طور کامل بررسی نمیشود.

تنوع بسته بندی

از آن جا که بسته بندی یک کار وابسته بوده یعنی  موجودیت آن وابسته به وجود کالا است،در این صورت تجمع واحدهای تولیدی در یک مکان باعث به ایجاد واحدهای مربوط به بسته بندی در آن مکان شده است. در این صورت به طور طبیعی مراکزی که بیشترین سهم تولید را داشته اند خود به خود سهم بیشتری از صنایع بسته بندی را دارند.  تولیدات غذایی به دلیل حجم زیاد تولید و شرایط خاص حمل و نگهداری بخش فراوانی از صنعت بسته بندی کشور را به خود اختصاصی می دهد. صنایع کارتن سازی از جمله پراکنده ترین بخش های بسته بندی می باشد.

 تولید کارتن نسبتا آسان به نظر می رسد، و از طرفی حمل و نقل آن در مسیرهای دور چندان به صرفه نمی باشد به طور عمومی واحدهای تولیدکارتن سازی تمرکز ندارند  و در مناطقی احداث شده اند  که به صنایع همان منطقه سرویس دهی کنند.

هر چه ماشین آلات و روش های مورد بهره برداری برای تولید ملزومات بسته بندی پیچیده تر یا گران تر شود به طور عادی گستردگی سرمایه گذاری و تعدد واحدهای تولیدی آنها کمتر خواهد شد. از این رو واحدهای که به تولید ظروف پلاستیکی انجام می دهند نسبت به واحدهایی که ظروف مقوایی تولید می کنند کمتر می باشد.

میزان تولید و مصرف، سرمایه اولیه و دانش فنی مورد نیاز باعث میشود که کارتن سازی و تولید کیسه پلاستیکی بیشترین  واحد مربوط به بسته بندی را به خود مختص کند .

چاپ بسته بندی و کارتن سازی در ایران:

چاپ بسته بندی از جمله رشته هایی در صنف چاپ می باشد  که طی سال های کنونی  توسعه کمی و کیفی خوبی در بر داشته است. با توجه به این ویژگی و با بهره گیری از ماشین آلات به روز هنوز درصد قابل توجهی از آثار چاپی بسته بندی قابل رقابت با نمونه های غربی خود نمی باشد. مطالعات روزانه صنعت بسته بندی روایتگر این است که توسعه چاپ بسته بندی در سطح، بیشتر از عمق می باشد. به این معنا که بسیاری از سرمایه گذاران و به طور کلی نسل جدید صنعت چاپ کشور بیشتر به تهیه فن آوری جدید و توانایی های اسمی آن مشغول هستند. در صورتی که  که ارکانی چون دانش، تجربه، اخلاق و وجدان صنفی، بازارشناسی و بسیاری عوامل مهم و تأثیر گذار که با اسکناس قابل معامله نبوده  و با خط کش قابل اندازه گیری نیستند مورد توجه نیستند. این معضل اگر به دستی بررسی نشود عامل باخت سنگین صنعت چاپ ایران در آینده میشود.

صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ را به طور مختصر میتوان تعریف کرد: که فرایند تولید کارتن به این گونه است که مواد اولیه ساخت کارتن را کاغذ تشکیل داده که خود کاغذ از مواد سلولزی و بازیافتی ساخته شده است، و انواع گوناگونی دارد در مرحله بعدی کاغذ آماده شده به صورت رول کاغذ به کارخانه ورق سازی ارسال شده تا به صورت شیت و ابعاد درخواستی مصرفی تبدیل شود و ورق اماده به قسمت کارتن سازی رفته تا جهت تولید کارتن با ابعاد دلخواه برش و روی آن چاپ و طراحی شود.

عموما کارتن های تولیدی به دو صورت سه لایه و پنج لایه تولید میشوند و جهت بسته بندی مورد بهره برداری قرار میگیرند.

 

  •  تولید ورق کارتن
  •  چاپ بسته بندی
  •  صنعت بسته بندی
  •  فرایند تولید کارتن
  •  کارتن سازی تهران
  •  واحدهای تولیدکارتن سازی

خدمات کارتن سازی پارس در تهران و کرج

 

قیمت کارتن با کیفیت

تولید کارتن و جعبه ساده

ساخت و تولید کارتن لمینتی

قیمت کارتن بسته بندی چقدر است؟

سفارش کارتن اسباب کشی بصورت اینترنتی

 

کارتن سازی پارس کرج و تهران سرویس ها متنوعی به مشتریان خویش در مورد چاپ و بسته بندی ارائه میدهد. ما در اینجا بعضی از سرویس ها این موسسه را معرفی می‌کنم. کمپانی صنعت های بسته بندی پارس علاوه بر این بستری را مهیا آورده میباشد تا مشتریان عزیز بتوانند در کمتر از ۵ دقیقه و به طور آنلاین استعلام بها کارتن را نیز اعمال دهند.

پیشنهاد کارتن بسته بندی در کرج به طور آنلاین
پیشنهاد کارتن بسته بندی در تهران به طور آنلاین و تلفنی
ساخت و ساز کارتن بسته بندی
چاپ کارتن صنعتی
چاپ و ساخت‌و‌ساز کارتن لمینتی