۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

فروش آنلاین کارتن سه لایه در کارتن سازی

فروش کارتن اسباب کشی در کارتن سازی

برای بررسی قیمت ورق کارتن سه لایه در کارتن سازی پارس به عواملی چون تعداد سفارش یا تیراژ بستگی خواهد داشت. قیمت کارتن اسباب کشی که یکی از معمول ترین و محبوبترین مواد در جهان برای به عنوان بسته بندی می باشد با توجه به کیفیت آن نیز معین میشود. برای تولید کاغذ و کارتن و ورق کارتن سه لایه، معمولا از مواد مرغوب استفاده می گردد که در اینصورت قیمت ورق کارتن کمی افزایش پیدا میکند .

قیمت ورق کارتن سه لایه

بررسی و اطلاع از قیمت روز انواع کارتن اسباب کشی

 

محاسبه قیمت کارتن سه لایه

دو عامل تاثیر گذار بر قیمت کارتن سه لایه ذکر شده در بالا از فاکتور های مهم قیمت گذاری می باشد،بعضی مواقع هم از بازیافت کارتن های مقوایی و مقوای که قبلا مورد استفاده قرار گرفته استفاده می گردد  در این موارد قیمت کارتن سه لایه که از مواد و کارتن های بازیافتی بوده است کمی ارزان تر می باشد. البته این ارزانی قیمت ورق کارتن سه لایه علتی بر بی کیفیت بودن کارتن نمی باشد.

 

 حفظ محیط زیست و کاهش قیمت ورق کارتن سه لایه

استفاده مجدد  از کاغذها و کارتن ها زباله و استفاده شده و برگرداندن انها به چرخه تولید علاوه بر اینکه موجب صرفه جویی در منابع و محافظت از محیط زیست شده،به چرخه اقتصادی کشور هم کمک شایانی میکند حتی مشتریان  به علت ارزانی این کارتن ها که از مواد بازیافتی هستند در مقیاس با کارتن های تولید شده از مواد اولیه و خام اولیه رضایت بیشتری دارند به این دلیل  قیمت کارتن سه لایه برای کاربرد مدنظر آنها مناسبتر بوده است .

شماره تماس جهت خرید کارتن اسباب کشی

واتس آپ:کارتن سه لایه

تماس مستقیم مدیرفروش:  قیمت کارتن سه لایه

 

بسته بندی ارزان قیمت با کارتن سه لایه

تجهیزات ، لوازم آشپزخانه و هر وسایلی را که مایل هستید بسته بندی کنید.

مواد سازنده  ارزان قیمت  و دوستدار با محیط زیست ، برای بسته بندی و حمل و نقل ایمن باعث کم شدن قیمت ورق کارتن سه لایه به نسبت دیگر کارتنها  در بازار کارتن می باشد .

خرید روز کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی ارزان و با کیفیت

هر لوازمی  از  موارد خوراکی تا شوینده ،ظروف چینی و پوشاک ، کارتن ، سینی ورق مقوایی موجدار را می توان با کارتن سه لایه بسته بندی کنید.

ورق کارتن سه لایه برای بسته بندی در بیشتر کالاها  مناسب می باشد.

 

تولید کارتن سه لایه و محبوبیت آن

کارتن سه لایه ، از سه لایه تشکیل میشود:همان طور  که از نامش  مشخص است دارای  سه لایه است. دو لایه مقوا صاف و یک لایه کاغذ بین آنها که دارای شکل بدون روکش می باشد.

چنین ترکیبی از لایه های موج دار انها را مقاوم و سخت کرده است.

وجود ویژگی ها مثل:مقاومت بالا: مقاومت در برابر انفجار و فشرده سازی را تا بیشتر میکند.

برای بالابردن خصوصیات فیزیکی بسته بندی مقوایی موجدار،از تخته های راه راه و مقوا راه راه هفت لایه استفاده می گردد.

اساس ساخت کارتن در کارتن سازی پارس برای بسته بندی های دوستدار با محیط زیست و بسته بندی های انفرادی برای بسیاری از صنایع می باشد.

 

فروش آنلاین کارتن    خرید ارزان کارتن   کارتن اسباب کشی تهران

 

 

فلوتینگ در ورق سازی

برای سهولت مشاهده در عکس روبه رو از تصویر ورق سه لایه برای توضیح تفاوت فلوتینگ ها مستعمل میباشد. ورق های کارتون از لاینر و فلوتینگ تشکیل می گردند.

تعداد هر قدم در یک اندازه معین و یا این که طول ه رگام از ملاک های انتخاب نوع فلوتینگ میباشد. مثلا در صورت روبه رو دیده میشود که ورق های A فلوت دارنده طول قدم ۴ تا ۴.۸ میلیمتر میباشند. ورق های B فلوت دارنده طول قدم ۲.۱-۳ و…. از سایر نکاتی که در گونه های متفاوت فلوتینگ تاثیر گذار میباشد مسافت هر موج با دیگری میباشد. به صورت نمونه ورق های A فلوت، به طور تقریب ۱۱۰ موج سینوسی در هر متر داراست. ورق های B فلوت، ۱۵۴ موج سینوسی در هر متر داراست.

ورق های C فلوت دارنده ۱۲۸ موج در هر متر میباشد و…
تعداد موج سینوسی به هم پا طول موج از مهم‌ترین دست اندرکاران در استحکام ورق‌ها میباشد و با دقت به نوع توصیه، استراکچر هر بسته، نوع انبارداری و حمل و نقل گزینش و در ساخت و ساز بسته بندی مطلوب گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد.

در ساخت و ساز ورق های ۵ یا این که ۷ لایه، با دقت به نوع نیاز از تیم ای از ففلوتینگ های مطلوب به کارگیری می‌شود. برای مثال می‌قدرت در ساخت‌و‌ساز ورق ۵ لا از ترکیبی از BوC یا این که AوC یا این که… به کار گرفت. گزینش نوع فلوتینگ و مقوای لاینر مطلوب برای ساخت‌و‌ساز ورق کاری تخصصی و مستلزم تجربه بالا میباشد. به این ترتیب بهتر میباشد برای تعیین ورق مطلوب قطعا با کارشناسان فعال دراین مورد مشورت کردن گردد.

مورد ها به کارگیری کارتن ۵ لایه

همانطور که بارها در‌این نوشته‌علمی گفته شد کارتن ۵ لایه به جهت داشتن تعداد لایه‌های بالا از مقاومت بیشتری نسبت به کارتن‌های ۳ لایه برخوردار‌است. همین مسئله باعث گردیده تا اشخاص در منطقههای کاری متفاوت استعمال از این کارتن‌ها را ترجیح دهند. تعدادی گزینه از رایج‌ترین کاربردهای کارتن پنج لایه برای بسته‌بندی وسیله‌ها در ذیل آورده گردیده است:

بسته‌بندی وسیله‌ها برای لوازم کشی
انبارکردن وسیله‌ها به طور وقتگیر زمان
بسته‌بندی میوه‌ها با وزن سنگین
بسته بندی اسباب و اثاث الکترونیک و حساس به ضربه
بسته بندی داروها
بسته‌بندی اثاثیه‌بازی‌‌ها
خرید کارتن ۵ لایه

کارتن اسبابکشی ساده، یک محصول پراستفاده، در دسترس و همگانی می باشد که برای مصارف گوناگون به ویژه برای کارتن اسبابکشی، می‌تواند کاربرد داشته باشد. کارتن‌های اسبابکشی با توجه به اینکه بدون چاپ عرضه می‌شوند نسبت به کارتن‌های اختصاصی چاپ دار از قیمت کمتری برخوردار هستند. برای شخصی سازی این کارتن‌ها می‌توان از چاپ سیلک و یا برچسب بکارگرفته میشود.کارتن اسبابکشی ۵ لایه استحکام بالایی دارند که در محافظت از محصول آن می تواند نقش مهمی داشته باشد.
سامانه فروش آنلاین کارتن سازی امکان بررسی و مقایسه کارتن‌ها با ابعاد و لایه‌های مختلف را برای شما مهیا کرده است .

  •  فروش آنلاین کارتن
  •  فروش کارتن اسباب کشی
  •  قیمت ورق کارتن
  •  قیمت ورق کارتن سه لایه
  •  محاسبه قیمت کارتن سه لایه
  •  کارتن اسبابکشی ساده
  •  کارتن اسبابکشی ۵ لایه