۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

قیمت کارتن بسته بندی و کارتن حمل بار

قیمت کارتن بسته بندی و کارتن حمل بار

قیمت کارتن بسته بندی به موارد بسیاری بستگی دارد.

با در نظر گرفتن به نوع ساختار و ضخامت کارتن اسباب کشی و مقدار استحکام کارتن اسباب کشی در مقابل اجسام، می شود به شاخص اصلی  قیمت کارتن بسته بندی در ابعاد متنوع لیستی تهیه نمود.

برای کسب دقیق قیمت کارتن بسته بندی درتمامی ابعاد و اخذ توضیح بیشتر در این زمینه و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

۰۲۱-۲۲۰۹۰۷۵۷

۰۲۱-۲۲۰۹۰۶۸۶

یکی از مکان هایی که از کارتن ها بیشتر استفاده شده است در اداره پست و در بسته های پستی در حال حاضر می باشد، زیرا این بسته ها شکل خاصی نداشته و به صورت خیلی کم دارای چاپ است و به این خاطر در  نقش آن جهت رساندن محصول به مقصد بوده و بعد از آن قابل استفاده نیست و  بازیافت میشوند و در مواردی که از کارتن  ممکن است مورد استفاده قرار گیرد در اسباب کشی های خانگی است چون کارتن اسباب کشی در این نیاز به شکل و یا چاپ خاصی ندارد و پس از پایان کار ، ممکن است دور ریخته شوند  و مثل کارتن های پستی سریعتر به چرخه بازیافت روند .

 

لیست قیمت کارتن بسته بندی

قیمت کارتن بسته بندی

 

کارتن مقوایی برای اسباب کشی چند گونه است ؟
دو  طرح مناسب  اسباب کشی وجود دارد
یک طرح برای ظروف و کتاب
و طرح  بدیگر برای سرویس قابلمه و وسایل برقی و بزرگ

قیمت کارتن بسته بندی و کارتن حمل بار

کارتن آماده کوچک

انواع کارتن های آماده که صنایع چاپ ، بسته بندی و جعبه سازی کارتن سازی پارس در تعداد زیاد  تولید میکند  تا در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد. در بسته های پنجاه تایی و صد تایی آماده عرضه هستند. از جمله این جعبه میتوان به جعبه پیتزا جعبه پذیرایی  و…..نام برد.

صاحبان کسب و کارها معمولا برای تهیه این نوع جعبه ها کمی مشکل داشته ، چرا که تولید کارتن آماده یک الگوی استاندارد استاندارد ثابت و همیشگی نداشته است و جعبه در سایز مورد نیاز مشتری و بصورت سفارشی ساخته می شود. جعبه های آماده کارتن سازی پارس خدمتی دیگر در تامین نیاز بسته بندی   در سایز های گوناگون می باشد.

تولید این جعبه ها دو مدل می باشد : ساده و چاپ دار.

قیمت کارتن بسته بندی و کارتن حمل بار

جعبه کارتن آماده    سایز کارتن آماده

کاربردهای فراوان مقوا هنگام جابجایی

با وجود اینکه مقوا یکی از همه کاره ترین و کاربردی ترین مواد در حین جابجایی خانه است، مقوا معمولا توسط تعداد زیادی جابجایی خانه دست کم گرفته شده و حتی نادیده گرفته می شود.

شما مجبور نیستید همان اشتباه را انجام دهید.

مطمئناً احتمالاً از جعبه‌های مقوایی زیادی برای بسته‌بندی وسایل خود استفاده می‌کنید، اما آیا واقعاً می‌خواهید از کاربردهای متعدد مقوا هنگام جابجایی خانه استفاده کنید؟ احتمالا نه.

نکته مهم در مورد مقوا این است که مزایای غیر قابل انکاری دارد:

مقوا همه جا هست فقط به اطراف نگاه کنید و این احتمال وجود دارد که جعبه های مقوایی را در جایی ببینید. بنابراین، دستیابی به مقوای مورد نیاز خود واقعاً آسان است.
مقوا ارزان است . این خبر خوب است. خبر عالی این است که تا زمانی که زمان کافی دارید، باید بتوانید تمام مقواهایی را که ممکن است نیاز داشته باشید… به صورت رایگان پیدا کنید.
مقوا همه کاره است . همانطور که در زیر خواهید دید، مقوا می تواند کاربردهای فوق العاده عملی زیادی در حین حرکت داشته باشد.
در واقع، دلیل واحدی وجود ندارد که چرا نباید از مقوا برای محافظت از کف و دیوارهای خانه، محافظت از صفحه نمایش های ظریف و عناصر شیشه ای، بسته بندی وسایل شکننده مانند گوشواره، محافظت از وسایل در برابر هوای سرد و حتی استفاده از مقوا استفاده نکنید. قبل یا بعد از حرکت کمی سرگرم کننده است.