۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

کارتن سازی پارس ،مرکز تولید کارتن و جعبه در ایران

کارتن سازی پارس ،مرکز تولید کارتن و جعبه در ایران

ساختار تولید کارتن چگونه است؟

یکی از عوامل مهم در حفظ سلامتی و نگهداری تولیدات کالا که بسیار مهم بوده صنعت بسته بندی می باشد. در صنعت جدید بسته بندی به تولید کارتن های مقوایی از سایزهای کوچک تا ابعاد خیلی بزرگتر  در سایز ماشین آلات سنگین و بزرگ پرداخته میشود  که کاربردی زیاد دارند.

تولید مقوا چگونه است؟

کارتن سازی پارس

کارتن سازی پارس

در وهله اول  باید مقوا تولید شود تا کارخانجات قادر باشند به تولید کارتن مقوایی بپردازند، با کمک روش کرافت کاغذ  تولید میشود و از این کاغذ تولیدی که در این مرحله  استحکام کافی برای ساخت کارتن مقوایی نداشته  با اضافه کردن سایر مواد شیمیایی مانند: سولفات سدیم آن را مقاوم  کرده و مقوا تولید می شود.

مواد تشیل دهنده ساخت مقوا

 

تولید کارتن مقوایی از خمیر چوب و مواد شیمیایی به کمک روش کرافت مقوا صورت میگیرد.استحکام و کیفیت مقوا به فیبری که از آن مقوا ساخته شده ارتباط زیادی دارد، این فیبر به نوع درختان و گیاهان بستگی داشته؛اغلب درختان بلندتر مثل کاج الیاف بهتری دارندو اکثر در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند.

تعریف خمیر کاغذ 

برای تولید کارتن مقوایی احتیاج به ماده اولیه خمیر کاغذ Pulp می باشد. مواد تشکیل دهنده ی خمیر کاغذ از خرده چوب و  محصولات بازیافتی تولید میشود، که در فرایندی کرافت تبدیل به کاغذ می شود.Pulp اصطلاح صنعت کارتن سازی می باشد که به خمیر کاغذ نسبت می دهند.

فرایند ساخت کارتن مقوایی  

نولید کارتن مقوایی در  یک فرآیند شیمیایی صورت میگیرد؛ خمیر چوب را در محلولی که بخشی از آن سولفات بوده  قرار می دهند و حرارت داده میشود. فیبر لازم از چوب تهیه میشود  که برای جدا سازی  این فیبر از لیگنین استفاده می گردد. لیگنین پودر شیمیایی بوده که کار تجزیه تکه مولکول های آب را واحد های بسیار کوچکی انجام می دهد ، و الیاف به واحد های ریزی تقسیم می گردد.

و این روند خمیر حاصله از رنگ قهوه ای سوخته به رنگی متمایل به کرم روشن تغییر حالت می دهد، پالت یا همان خمیر کاغذی را در یک گودال مخصوص قرار می دهند  و با چرخ دنده های بزرگ آن را فشرده و صاف می کنند.

در نتیجه الیافت اولیه جهت ساخت کارتن مقوایی و تولید کارتن اسباب کشی صورت می گیرد. مقوای ساخته شده در بین دو لاینر قرار گرفته و با کمی از مواد بازیافتی تبدیل به مقوا می گردد. در آخر مقوای ساخته شده  در دستگاه های برش به ابعاد  مورد نظر برش می دهند .

ساخت کارتن مقوایی

کارتن سازی پارس(فروش کارتن بسته بندی)

برای کالاهای خود احتیاج به کارتن با کیفیت و زیبا دارید؟ آیا برای فروش بیشتر محصولات خود قصد دارید بسته بندی محصول خود را تغییر دهید؟ برای مدیریت هزینه ها و کمتر شدن هزینه تصمیم گرفتید کارتن کالای خود را تغییر دهید

مشتریان گرامی به هر دلیلی برای خدمات کارتن سازی با توجه به اینکه کارخانه کارتن سازی پارس دارای خط تولید ورق ومجهز به تجهیزات روز دنیا و مدرن در خصوص سفارش جعبه،سفارش مقوا،خرید جعبه،خرید کارتن بسته بندی، و وجود پرسنل متخصص  قادر خواهد بود متناسب با احتیاجات شما، به ارائه مشاوره و با نازلترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در خدمت تولید کنندگان گرامی باشد.