۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

جعبه سازی مدرن

جعبه سازی مدرن

جعبه سازی مدرن با انتخاب درست در سایز یا ضخامت و طرح  مشخص ساخت جعبه برای محصولات خود  مقرون به صرفه ای برای خود رقم بزنیم .

در ضمن ضخامت جعبه نباید فقط اسمی باشد بلکه باید  فروشنده و آن شرکت با تضمین کتبی در فاکتور  ضخامت اصلی و حقیقی  را اعلام و محصول را تحویل دهد.

عدم رعایت هریک از موردهای ذکر شده می شود باعث  افت کیفیت جعبه به حساب آید.

فروشگاه خرید کارتن و ثبت سفارش

جعبه سازی مدرن

جعبه سازی مدرن

جعبه های مناسب را انتخاب کنید

شما باید جعبه مناسب بسته بندی مورد نیاز خود را پیدا کنید. حتی اگر همه جعبه های مقوایی ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، باید در نظر بگیرید:

  • اندازه اقلام . هر چه اقلام یا وسایلی که باید بسته بندی کنید بزرگتر باشد، جعبه مقوایی بزرگتر نیاز دارید. اندازه جعبه های مقوایی از آنقدر کوچک است که در کف دست شما قرار می گیرد تا به اندازه کافی بزرگ برای قرار دادن یخچال یا سایر لوازم اصلی.
  • اقلام شکننده آیا نیاز به جابجایی قطعات شکستنی دارید؟ یک جعبه ضخیم تر یا راه راه ممکن است پوشش اضافی ایجاد کند.
  • اقلام خاص . لباس‌ها، کت و شلوارها و سایر موارد مشابه ممکن است در حین جابجایی شما نیاز به جابجایی خاصی داشته باشند. یک جعبه تخصصی، مانند جعبه کمد، می تواند این نوع نیاز را برآورده کند.
  • وزن اقلام . در حالی که مقوا یک ماده محکم است، وزن های سنگین را به خوبی تحمل نمی کند. اگر چندین وسیله سنگین برای جابجایی دارید، ممکن است لازم باشد آنها را بین چند جعبه مقوایی تقسیم کنید یا سطل های پلاستیکی سنگین وزن را انتخاب کنید.

بعد از اینکه جعبه های مقوایی مناسب را برای حرکت خود انتخاب کردید، قدم بعدی را بردارید و برای بسته بندی برنامه ریزی کنید.

یک طرح بسته بندی ایجاد کنید

حرکت خود را در یک فرآیند آسان و کارآمد سازماندهی کنید. به جای پر کردن جعبه ها با همه چیز در چشم، یک برنامه بسته بندی ایجاد کنید. نه تنها یک طرح می تواند به شما در سازماندهی جابجایی کمک کند، بلکه می تواند زمان بسته بندی را کاهش دهد و حتی ممکن است به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند. با داشتن یک برنامه، می‌دانید که چه تعداد جعبه و سایر مواد بسته‌بندی باید بخرید.

این طرح ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تعداد جعبه ها برای جابجایی خود به چند جعبه نیاز خواهید داشت؟ همه چیزهایی را که در مقوا بسته بندی می کنید مرور کنید. بر اساس تعداد اقلام، اندازه ها و وزن ها، نیاز به شماره جعبه را تخمین بزنید.
  • مواد بسته بندی اضافی . در حالی که جعبه مقوایی از اقلام شما هنگام سفر از خانه ای به خانه دیگر محافظت می کند، ممکن است برای ایمن نگه داشتن همه چیز در داخل به مواد اضافی نیاز داشته باشید. این مواد می تواند شامل روکش حباب دار، کاغذ روزنامه، حوله یا کوسن باشد.
  • سفارش بسته بندی در کنار مواد، باید سفارش بسته بندی را نیز برنامه ریزی کنید. چه چیزی در جعبه های مقوایی قرار می گیرد و چه زمانی هر مورد را بسته بندی می کنید؟ اقلام خارج از فصل یا هر چیزی که به طور منظم استفاده نمی کنید می توانند زودتر از موارد استفاده روزانه وارد جعبه شوند.

حالا که برنامه ای دارید می توانید بسته بندی کنید. همه چیز را در خانه خود روی یک تکه کاغذ، برنامه یا صفحه گسترده موجودی کنید. همانطور که بسته بندی می کنید، هر جعبه را با محتویات برچسب بزنید و موجودی خود را بررسی کنید.

جعبه های مقوایی را بسته بندی کنید

قبل از بسته بندی، باید هر جعبه را به درستی تنظیم کنید. اگر جعبه ها صاف هستند، باید هر کدام را محکم تا کنید. از شکاف ها یا حاشیه های بزرگ بین تکه های فلپ خودداری کنید. شکاف ها می توانند جعبه را تضعیف کنند و باعث خرابی در وسط حرکت شوند. برای امنیت بیشتر، قسمت پایین جعبه ها را بچسبانید. هر درز را با نوار بسته بندی محکم بپوشانید. یک لایه نوار دیگر در لبه ها، جایی که انتها و کناره ها با هم تماس دارند، اضافه کنید.

با بسته شدن جعبه ها می توانید:

  • ظروف شکستنی را بپیچید . باز هم مقوا می تواند از وسایل شما محافظت کند. اما شما همچنین باید ظروف شکستنی را در حوله، کاغذ روزنامه یا حباب بسته بندی کنید.
  • محکم بسته بندی کنید. در حالی که نمی‌خواهید جعبه‌های مقوایی را بیش از حد پر کنید (این می‌تواند تخته را کشیده یا شکاف دهد)، اما می‌خواهید یک جا مناسب داشته باشید. این از لغزش اقلام به داخل جلوگیری می کند.
  • رویه ها را با چسب بچسبانید . بعد از اینکه همه چیز در جعبه قرار گرفت، روی آن را محکم بچسبانید و بیرون را برچسب بزنید.

اگر لباسی برای بسته بندی دارید، ابتدا وسایل را تا کنید یا در جعبه کمد آویزان کنید. جعبه کمد یک ظرف مقوایی است که شبیه کمد متحرک است. این گزینه به شما امکان می دهد لباس های ظریف را بدون آسیب یا چین و چروک جابجا کنید.

جعبه های مقوایی

جعبه های مقوایی