۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

اسباب کشی بدون دردسر و یا اسباب کشی با دردسر انتخاب شما کدام است؟

اسباب کشی بدون دردسر و یا اسباب کشی با دردسر انتخاب شما کدام است؟

جابجایی آسان با کارتن اسبابکشی کارتن سازی پارس ارسال به سراسر کشور

اسباب کشی آسان و بدون دردسر با کارتن های اسباب کشی مقاوم و باکیفیت گروه بزرگ کارتن سازی پارس در ایران،تنوع ابعاد ،مستحکم و ضد رطوبت و دارای قیمت مناسب فروش از ویژگی ها بارز ماست کافیست یکبار از ما خرید کنید.

در پست قبلی سوالا و نگرانی هایی که خانومها در مورد اسباب کشی داشتند بیان شد در این مقاله سعی براین شده که به تمام سوالات پاسخ داده شود و یک اسباب کشی آسان و راحت را تجربه کنیم .

اسباب کشی مانند هر کار دیگری  پیچیدگی و مشکلات ویژه ای همراه است . قبل از جابجایی، همیشه دل نگران هستیم آیا تمام کارها انجام میشود و یا بدون دردسر و اسیب رسیدن به لوازم جابجا میشویم، و دیگر سوالات

هزینه های که باید بابت  اسباب کشی صرف شود حدودا  چقدر میشود؟

به تنهایی میشود اسباب کشی  را انجام دهیم؟

چه کارهایی قبل از اسباب کشی باید انجام دهیم؟

بیشتر عروس دامادها که بار اول میخواهند اسباب کشی منزل را انجام دهند نگران تر از بقیه هستند که ما در این مقاله سعی کنید به کسانی که بار اول اسباب کشی دارند بیشتر کمک شود.

ترتیب جمع کردن و بسته بندی لوازم

اول وسایل اشپزخانه را بسته بندی میکنیم.
بعد وسایل و لوازم داخل کمد ها
قسمت بعدی  پذیرایی هر چی کریستال هست بسته بندی شود
و روز اخر لوازم بزرگ
برای چیدن لوازم منزل هم به همان ترتیبی که بسته بندی کردیم عمل میکنیم
اول اشپزخانه رو چیده شود
بعد کمدا و کریستالها
و در اخر وسایل بزرگ

تمیز کردن منزل و جابجایی

 

ابتدا باید خونه ای رو که قرار است به آنجا تغییر سکونت دهید چند روز قبل تمیز کنید روی کف خونه زیاد حساسیت نشان دهید چون روز اسباب کشی دوباره کثیف میشود .
برای بسته بندی لوازم  در گام  اول مدارک مهم و طلا و پول را در جای مطمئن و یا منزل اقوام به امانت بگذارید. برای شروع از آشپزخانه به خرید کارتن اسباب کشی بپردازد و حتما تعداد مناسب کارتن در ابعاد مورد نیاز را تهیه کنید و از شرکت های کارتن سازی معتبر کارتن مخصوص اسباب کشی را بخرید و نه بغالیها و فروشگاه های مواد غذایی،بعد از بسته بندی لوازم آشپزخانه  که نصف بیشتر کارهای  اسباب کشی انجام شده است.

برای بسته بندی ظرفهای شکستنی  از پارچه های دم دستی ملافه و روزنامه استفاده کنید که جای ظرفها لق نباشد و تکان نخورد و باعث شکستن آن شود، معمولا ظروف کریستال و چینی و قابلمه و دیگ رو باید جدا بسته بندی کنیدو با  یه ماژیک روی هر کارتن نوشته میشود حاوی چه لوازمی است  تو اثاث کشی خیلی مهم است   که رو هرکارتن که بسته بندی میشود بنویسد چی هست و مال کجاست؟
مثلا کمد دکوری رو جمع میکنید بنویسد دکوری کمد یا اشپزخونه پارچ و لیوان یا انباری تو موقع باز کردن و چیدن  این راه  خیلی کمک میکند برای اتاقا بنویسد کمد دیواری خواب سعی کنید  درب کارتنها رو تا روز آخر اسباب کشی نبندیدکه اگر خواستید چیزی بردارید یا اضافه کنید مشکلی نداشته باشید.
بعد نوبت  لباسها میشود  ابتدا لباسها  داخل چمدان قرار دهید و مابقی را ملافه پیچ کنید . مبل و تختخواب و لوازم بزرگ که بسته بندی ندارند، با پلاستیک دسته مبل  را می پوشانیم و در  آخر مرحله یخچال و لوازم برقی که توصیه میشود  یخچال رو چند ساعت قبل از جابجایی از برق بکشید  و چند ساعت بعد از اسباب کشی هم خاموش نگه دارید.
برای بردن وسایل اول سرویس چوب مبل و فرش را جابجا میکنیم و بعدش لوازم برقی و کارتنها را جابجا میکنیم و اگر قصد دارید با یک ماشین اسباب کشی کنید سعی کنید تلویزیون و آینه شمعدون و چیزای خیلی شکستنی  و حساس رو با ماشین خودتون جداگانه ببرید موقع بار زدن وسایل چند تا ملافه و پتو دم دست بزارید  رو مبل ها قرار دهند .

با توجه به موارد بالا میتوان اسباب کشی راحتی داشته باشیم.

در طی مصاحبه ای که از خانومها صورت گرفت و در مورد نحوه اسباب کشی سوال کردیم چنین به ما پاسخ دادند:

دردسر زیادی داشتیم تابحال یکبار اسبابکشی کردیم ،به نظر من اول لوازم بزرگ باید ببریم و حتما کارگر گرفته شود و لوازم اضافی دور ریخته شود.

کارگر گرفتیم از شرکت معتبر و بیخیال نگرانی بالا رفتن هزینه شدیم  و بدون مشکل و حتی  یک خش ساید و یا تیوی نداشتیم

انواع کارتن اسباب کشی

انواع کارتن اسباب کشی

سخن آخر نویسنده:

گروه کارتن سازی پارس در امر اسباب کشی به کمک شما پرداخته و با تولید انواع کارتن اسباب کشی و ملزومانت دیگر کنار شماست 

 کارتن سازی پارس ارائه دهنده ی انواع کارتن های اسباب کشی در ابعاد مختلف 

کارتن های پنج لایه و بزرگ مخصوص اسباب کشی

جهت مشاوره و هماهنگی جهت خرید با ما تماس بگیرید.

دفتر : ۰۲۶۳۷۳۰۸۰۸۰
همراه :۰۹۱۰۸۴۶۸۰۸۰