۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

بسته بندی درست و صحیح لوازم و محصولات

جعبه مقوایی ارزان در کارتن سازی پارس

اغلب کارگاه ها و تولیدی ها  به فکر کم کردن  هزینه هایشان می باشند، و اغلب برای کاهش دادن  این هزینه ها در قسمتهایی مانند  طراحی محصول یا مواد اولیه تولید محصول انجام میشود. در حالی که کم کردن این هزینه های بسته بندی امری بسیار مؤثر در صرفه جویی در هزینه ها می باشد به شرطی  که کمی بیشتر در این باره تفکر کرده باشیم.

بسته بندی محصول دارای کاربردهای فراوانی است ، اما هدف مهم و اولیه آن قرار دادن محصول در کارتن و محافظت کردن از آن در انبار و در جابجایی می باشد .

بسته بندی محصول

قیمت کارتن بسته بندی کالا

 

جعبه سازی ارزان و کارتن بسته بندی ارزان

 

یکی دیگر از راه های کم کردن هزینه ها استفاده از محصولاتی می باشد که کار بسته بندی  آن ها را ساده و راحت بوده، محصولاتی مانند جعبه های قفل سر خود دارند یا جعبه های پستی چسب دار از این موارد می باشند. ممکنه فکر کنید در اینجا یک پارادوکس  بیان شده است چرا که هزینه ی  این جعبه ها در مقایسه با جعبه های معمولی بیشتر میشود، ما با در نظر گرفتن هزینه های نیرویی انسانی و صرفه جویی در وقت شما این بیشتر بودن قیمت جبران میکنیم. برای مشاغلی که حجم بسته بندی هایشان کمتر بوده  استفاده از این نوع جعبه ها کمکی برای م کردن هزینه های بسته بندی نمی کند اما برای شرکت های بزرگی که خط بسته بندی بسیار زیادی دارند، به هر چه بیشتر شدن خروجی خط بسته بندی کمک زیادی می کند.

هزینه های بسته بندی

مشتریان  از محصولات سازگار با محیط زیست حمایت می کنند و این امر را به تولید کنندگان و تأمین کنندگان انتقال پیدا کرده است. استفاده از محصولات بازیافتی هزینه های بسته بندی را کم میکند چرا که هزینه مواد اولیه لازم برای تولید این بسته بندی بندی ها کمتر از مواد اولیه دست اول و نو می باشد. از طرف دیگر استفاده دوباره از بسته بندی ها حجم بسته بندی های مورد نیاز شما را کم میکند.

 

در کارتن سازی پارس برای خریدهای عمده تخفیف های بسیار مناسبی به همراه دارد و صنعت بسته بندی هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. پس اگر همه بسته بندی های مورد نیازتان را یک باره سفارش دادید، قیمت تمام شده هر بسته بندی برایتان ارزان تر میشود تا هنگامی که حجم سفارش شما کم می باشد. البته نباید در این امر زیاده روی کرد چرا که ممکن است برای انبار کردن بسته بندی هایی که خیلی بیشتر از مقدار بوده، به انبار نیاز داشته باشید و این خاک خوردن بسته بندی ها صرفه جویی ناشی از خرید عمده آن ها را بی اثر کرده است.

 

استعلام قیمت کارتن     کارخانه کارتن سازی تهران

شماره تماس کارتن سازی

اگر در مورد کارتن و نحوه خرید سوال دارید مشاوران ما شبانه روزی در خدمت شما هستند تا به تمام سوالات شما پاسخ دهند.

شرکت

۰۲۶-۳۷۳۰۸۰۸۰

همراه

۰۹۱۰-۸۴۱۷۰۷۰