۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

تاثیر طراحی و بسته بندی سفارشی بر فروش

تاثیر طراحی و بسته بندی سفارشی بر فروش

تاثیر طراحی و بسته بندی سفارشی بر فروش

تاثیر طراحی و بسته بندی سفارشی بر فروش

تاثیر طراحی و بسته بندی سفارشی بر فروش

اغلب افراد برای خرید یک کالا ، تحت تاثیر بسته بندی آن محصول قرار می‌‌گیرند ، چراکه بسته بندی جذاب کالا باعث میشود شخص خریدار احساسی مثبت کند . هر خریداری ابتدا بسته بندی محصول را میبیند و این یعنی در نگاه اول این بسته بندی کالاست که خریدار را ترغیب میکند که آن کالا را خریداری کند . بنابر این بسته بندی مذکور میبایست برای مشتری جذاب باشد . بسته بندی شکیل و مستحکم باعث میشود مشتری از خرید خود احساس امنیت کند . بنابر این در نظر داشتن بسته بندی سفارشی و خیره کننده میبایست جز اولیت‌ های اصلی تیم طراحی و توسعه محصول شما باشد .

 

جعبه‌ بسته بندی سفارشی کالا

جعبه‌ های بسته‌ بندی سفارشی با استفاده از برچسب‌ های شکیل  و نوشته های روی آن می‌تواند نام رسمی شرکت شما را از دیگران جدا کند و تاثیر فوق العاده ای روی برند سازی و اسم و رسم شرکتتان بگزارد . به کمک مواد اولیه با کیفیت و بسته بندی سفارشی در جعبه کارتنی محصولاتتان می‌توان منحصر بفرد بودن محصولات یک شرکت را نشان داد .

به علاوه سوا ار موارد بالا میتوان با استفاده از برچسب یا استیکر بر روی بسته بندی ، که آدرس یا نشان تجاری و یا نام شرکت‌ بر روی آن زده شده را نشان داد . بطور معمول در بسته بندی مواد غذایی نظیر غذا های آماده ، میبایست ارزش غذایی و ترکیبات آن بصورت چاپی روی بسته بندی وجود داشته و خوانا باشد .ناخوانا بودن نوشته و یا بر چسب ، عدم بکار گیری رنگ بندی مناسب می‌تواند موجب نا خوشایندی در ذهن خریدار شود .

سایر مزایای بسته بندی سفارشی محصول

بسته بندی های سفارش علاوه بر اینکه باعث بهتر دیده شدن کالایتان توسط مشتریان می‌شود ،  باعث جلب اعتماد و ایجاد امنیت در ذهن مشتری و انتخاب شدن محصولتان در بین رقبایتان می‌‌شود . بسته بندی‌ سفارشی محصول باعث میشود بتوانید از طریق برندسازی و بازاریابی محصولاتتان را بفروش برسانید . برای فروش بیشتر نباید فقط کالا بهترین باشد ، بلکه باید بدرستی تبلیغ شود و در ذهن مشتری ماندگاری ایجاد کند .

در شرایطی که که تولیدها شما متساوی میباشند، به کار گیری از جعبه هایی با پباده سازی منحصر به فرد به شما یاری می نماید تا خط بسته بندی خویش را بهبود داد. با وجود جعبه هایی که در سایز و اندازه جنس شما پباده سازی و ساخت گردیده باشد، دیگر نیازی به لبریز کننده های بسته بندی نخواهید داشت و این یعنی صرفه جویی در وقت و هزینه شما. برای کسب و کارهایی که محصولاتی در اندازه ها و بعدها متعدد دارا هستند، استعمال از باکس های قابل تهیه و تنظیم یک آیتم ایده آل و عالی میباشد.

با یاری بسته بندی هایی که می‌توانند خویش را متناسب با سایز جنس شما تغییر و تحول دهند هم سرعت بسته بندی و ارسال را ارتقاء می دهید هم کمتر به مواد بسته بندی محافظتی نیاز خواهید داشت، محصولاتی که خلأ باطن بسته بندی را لبریز می نمایند و اذن نمی دهند تولیدات شما در زمان حمل و نقل جراحت ببینند.

کسب و کارهایی که اینک فضای متعددی را برای احتکار کردن مواد محافظتی از قبیل فوم های پلی استرن در لحاظ گرفته اند، استعمال از ضربه گیرهای هوایی قادر است اثر گذار و مؤثر باشد.

 

کارتن مقوایی برای چه مواردی بهره‌گیری می شود؟

از کارتن مقوایی برای بسته بندی، ارسال و انبار داری طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود. منظور اصلی و اولیه بهره‌گیری از بسته‌بندی مقوایی محافظت از گونه ها (معمولاً نمونه ها جامد) است. واقعیت این است که از کارتن مقوایی می‌توان برای حفاظت همه چیز از کالاهای الکتریکی گرفته لغایت وسایل خانه بهره‌گیری شود.

بسیاری از شرکت‌ها از جعبه‌های مقوایی برای ارسال محصولات به صورت عمده نیز بهره‌گیری می‌کنند. در حالی که کسب‌وکارها سفارش‌ها را در کارتن‌های مقوایی بسته‌بندی می‌کنند الی اطمینان حاصل کنند که در یک تکه به مشتریان خود می‌رسند. از مقوا می‌توان برای نگهداری غذا و نوشیدنی (مثلاً کارتن های مقوایی شیر ) بهره‌گیری کرد.

در موارد ویژه حتی از بشکه‌های ساخته شده از جنس مقوا، برای حمل مواد شیمیایی خطرناک، داروها و زباله‌های خطرناک بهره‌گیری می‌شود.

انواع بسته بندی مقوایی

مقوا، این امکان را فراهم می‌کنند تا طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها برای تولید بسته‌بندی در دسترس قرار گیرد. مقوا به راحتی به چهره متعدد تولید می‌شود، اما وانگهی می‌تواند برای برآورده کردن نیازهای خاص و حمل و نقل و محافظت از نمونه ها ویژه به صورت سفارشی ساخته شود.

در حالی که مقوا در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف هستی دارد، سه نوع بسته‌بندی مقوایی وجود دارد که معمولاً برای ترابری صنعتی و اندوخته سازی کاربرد می‌شود. بسته‌بندی‌های مقوایی به صرفه‌ترین گزینه‌های بسته‌بندی هستند چراکه انبارداری آنها راحت است، وزن کمی دارند، از سوی دیگر محافظت خوبی از محصولات دارند و همه کاره هستند.

همه کاره بودن

بسته‌بندی‌های تولید شده از مقوا، به شیوه عجب انگیزی همه کاره هستند. همانطور که قبلاً اشاره شد،مقوا کاربردهای فوق العاده‌ای دارد. مقوا را می‌توان به جعبه یا بشکه تبدیل کرد و تقریباً در هر اندازه ای قابل فرآوری است. با استفاده از چاپ افست و فلکسو با هزینه ناچیز می‌توان کارتن‌های مقوایی را با آرم‌ها یا نشان‌های خاص هر شرکت علامت گذاری کرد یا برای ارائه دستورالعمل‌ها یا هشدارها به مشتریان کاربرد کرد. بنابراین بسته‌بندی مقوایی می‌تواند به بخشی بایسته از فرآیند بازاریابی و برندسازی یک شرکت تبدیل شود.

تاثیر طراحی و بسته بندی سفارشی بر فروش

 

  •  بسته بندی سفارشی
  •  بسته بندی مقوایی سفارشی
  •  بسیته بندی کارتنی
  •  طراحی مقوا
  • تاثیر بسته بندی محصول در برند سازی