۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

تولید کارتن بسته بندی

تولید کارتن بسته بندی

در هر جای ایران هستید میتوانیدبرای  تولید کارتن بسته بندی را فقط با یک کلیک بصورت اینترنتی سفارش دهید. تولید کارتن بسته بندی و سفارش تولید کارتن در هر ابعاد پذیرفته میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید..

تولید کارتن بسته بندی در تهران،خرید کارتن اسباب کشی در اصفهان،خرید کارتن اسبابکشی در تبریز و سایر شهرستانهای ایران .

علم بسته بندی کالا، علمی برای محافظت از محصول به منظور نگهداری و انتقال و توزیع، ذخیره، فروش کالا و محصول و استفاده از آن می باشد.

مراحل بسته بندی شامل : طراحی جعبه و بسته بندی ، ارزیابی، و ساخت کارتن می باشد. بسته بندی کالا به صورن وسیعی بر زندگی ما تاثیر گذاشته است، بصورتی که اکثر ما در اطراف خود آنرا احساس میکنیم.از جمله کالاهایی که طراحی بسته بندی کارتن انجام میشود میتوان به : مواد غذایی، بسته بندی حبوبات، مواد شیمیائی و دارویی و … نام برد.

 از وظایف مهم و  اصلی بسته بندی محافظت از محصول می باشد،تعدادی از بسته بندی ها و کارتن با برچسب های استاندارد این امکان را به مشتریان می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز اطلاع رسانی که  چه نوع محصولی داخل بسته قرار گرفته و شرایط حفظ و نگهداری آن درج شود. سازمان جهانی استاندارد ایزو و سازمان های معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته قدمهای مهمی در تدوین استانداردهای بسته بندی و مشخصات فنی آن انجام داده اند.

تولید کارتن بسته بندی

تولید کارتن بسته بندی

استعلام قیمت کارتن و جعبه مقوایی

استعلام قیمت کارتن

استعلام قیمت کارتن

بسته بندی به مجموعه هماهنگی تعریف میشود که از اهداف میتوان به  آماده سازی کالا برای انتقال، پخش، انبارداری ، فروش آن نام برد. بسته بندی یک مجموع هروند تجاری به هم پیوسته، خلاق وهنری می باشد که در اصلی ترین  شکل خود ،عملکرد محافظت،انتقال و اطلاع رسانی و فروش را عرضه میکند.

از اهداف اساسی و مهم گرافیک و طراحی در بسته بندی حاوی چند قسمت است، که به ترتیب  عبارتند است از:

 

* نام برند(لوگو): نام تجاری محصولات اولین و مهمترین جز لیبل است، که بایستی در بسته بندی خوانا باشد به همین علت اغلب در قسمت بالا و وسط لیبل محل قرار برند است.
*معرفی مختصر محصول: دومین جز اصلی در طراحی کارتن بسته بندی معرفی کالای محتوی بسته می باشد که این امر در اکثر موارد غیر از بیان صفات کالا به سومین جز اساسی  که شامل توضیح و توزیع درست مطالب و طرح بر روی بسته بندی کارتن است قرار میگیرد و در بیشتر موارد در ارتباط با خواص و ویژگی های محصول می باشد مثل: جدول ارزش های غذایی بر روی بسته های مواد غذایی که معمولا در پشت بسته ها قرار دارند.

شرکت کارتن سازی پارس ایران

راه های ارتباطی برای سفارش خرید و طراحی کارتن بسته بندی

دفتر : ۰۲۶۳۷۳۰۸۰۸۰
همراه :۰۹۱۰۸۴۶۸۰۸۰
فکس : ۰۲۶۳۷۳۱۱۰۸۰

طراحی جعبه و بسته بندی استعلام قیمت کارتن و جعبه مقوایی  بسته بندی کارتن کارتن سازی

شرکت کارتن سازی پارس