۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن اسباب کشی کارتن سازی پارس دارای بهترین قیمت کارتن اسباب کشی در بین فروشندگان کارتن اسباب کشی می باشد .مراقبت از لوازم منزل در حین جابجایی در مقابل قیمت کارتن اسباب کشی بسیار ناچیز می باشد با تماس با کارتن سازی پارس میتوانید از مشاوره رایگان خرید کارتن اسبابکشی برای مطلع شدن از تعداد بهره بگیرید.

ویژگی‌های بهترین کارتن اسباب کشی

 

ویژگی‌های بهترین کارتن اسباب کشی عبارتند از:

۱- مقاومت در برابر شکستن: یک کارتن ایده‌آل باید به قدری قوی باشد که بتواند وزن اشیای داخل آن را تحمل کند و به راحتی شکسته نشود.

۲- مقاومت در برابر خراشیدگی: یک کارتن با پوشش مناسب باید به قدری محکم باشد که پس از حمل و نقل، سطح آن خراشی نداشته باشد و شکل ظاهری خود را حفظ کند.

۳- قابلیت تحمل فشار: یک کارتن اسباب کشی باید به قدری قوی و متانت دار باشد که بتواند به صورت پشت به پشت با کارتن‌های دیگر بر روی هم قرار بگیرد و فشار وارده را تحمل کند.

۴- ایمنی اشیاء: یک کارتن باید به قدری ایمن باشد که بتواند محتویات داخل آن را در برابر خطراتی مانند آب، رطوبت و ضربه‌های شدید حفظ کند.

۵- قابلیت بازیافت: یک کارتن اسباب کشی باید قابلیت بازیافت داشته باشد تا پس از استفاده، بتواند به صورت مجدد منابع موجود در طبیعت را بازیابی کند.

 

 

استعلام قیمت کارتن اسباب کشی

همان طور که گفته شد کارتن فرآوری شده در صنعت کارتن سازی برای موارد مختلفی مثل کارتن اسبابکشی باره کاربرد پیمان می‌گیرد. به همین دلیل لازم است الی کارتن‌ها را در انواع و اقسام مختلف فرآوری کرد الی جوابگوی بیچارگی مشتری باشد.
از این رو برای انتخاب این محصول باید به رسیدگی احتیاج خود پرداخته و متناسب با نیازی که دارید اقدام به سپریدن آن نمایید. در این مطلب به برخی از انواع کارتن و کاربردهای در نظر گرفته شده برای آن خواهیم پرداخت.

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن اسباب کشی

انواع کارتن و موارد کاربرد هر یک

کارتن های تاشو
رایج ترین نوع کارتن می‌باشد که در فروشگاه‌های اشکال فروشی گواه فروش آن‌ها هستیم. این محصول یک بسته بندی مقوایی یا کاغذی است که به عنوان نگهدارنده و یا ظرف خارجی یک کالا مورد کاربرد قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این گروه می‌توان به امکان چاپ مارک فرآورده بسته بندی شده اشاره کرد.
همچنین این نوع بسته بندی را می‌توان احد از ارزان‌ترین روش‌های بسته بندی شناسایی کرد که توانسته است به واسطه‌ی ارزان بودن جایگاه خویش در صنایع گوناگون را به دست آورد.

کارتن تخم مرغ
همان طور که از اسم این محصول بر میآید از آن برای محافظت و نگه داری از تخم مرغ بهره‌گیری می‌کنند. معمولا برای ساخت این محصول از روزنامه بازیافت شده استفاده می‌کنند. البته امروزه به واسطه پیشرفتی که در حوزه مواد اولیه این گونه محصولات به وجود آمده است برای فرآوری کارتن تخم مرغی از پلی استایرن PET نیز استفاده می‌کنند.

کارتن دایکاتی
معمولا این نوع کارتن‌ها شکل خاصی ندارند و با استفاده از دستگاه فرآوری می‌شوند. این فرآورده به احد از مهم‌ترین محصولات در صنعت بسته بندی تبدیل شده است. این گروه شامل پایین مجموعه‌هایی است که عبارت اند از: کارتن‌های سوراخ‌دار، تلسکوپی و دایکات بدون در.

کارتن آسپتیک
از این گونه بسته بندی برای نگه داری گونه ها مایعات مشابه شیر، آب میوه، خامه و … کاربرد می‌کنند. برای ساخت این محصول از پلی اتیلن ها استفاده می‌کنند. این گونه بسته بندی‌ها در مساوی نور، باکتری‌ها و بخار ثابت می‌باشند به همین دلیل برای نگه داری از مایعات گزینه‌ی مناسبی می‌باشند.
از ویژگی‌های این نوع بسته بندی می‌توان به هزینه‌ی پایین، وزن سبک، محافظت کامل از محصول، ماندگاری طولانی و سهولت در مصرف اشاره کرد.

 کارتن بالا شیروانی
این محصول هم مانند گونه قبلی برای نگه داری از مایعات مورد بهره‌گیری پیمان می‌گیرد. برای تولید آن از روکش پلی اتیلن و یا ورقه ورقه فویل استفاده می‌کنند.

کارتن های سخت
این فرآورده که با نام کارتن‌های تنظیم نیز در بازار شناخته می‌شوند نسبت به سایر محصولات موجود در بازار مقاوم‌تر می‌باشند و تاثیر آن‌ها را می‌توان مانند به کارایی نمونه‌های تاشو دانست. معمولا برای نگه داری وسایلی که ارزش فوقانی دارند از این فرآورده استفاده می‌شود.

کارتن مسیر راه
این فرآورده با اسم تخته موج‌دار و یا فیبر راه راه در بازار شناخته می‌شود و همه‌ی ما آن را به عنوان جعبه‌های قهوه‌‌‌‌ای مقوایی در بازار تماشا کرده‌ایم. این محصول معمولا به صورت سه لایه فرآوری می‌شود که لایه میان موج‌دار و لایه‌های بیرونی مسطح می‌باشند. از موارد کاربرد آن می‌توان به جابجایی وسایل و ارسال کالا در اشکال فروشی‌ها اشاره کرد.

کارتن چند لایه
در این گونه به انگیزه به کارگیری تعداد اکثریت لایه، مقاومت بیشتری هم هستی دارد و برای مواردی که نیاز به استوار بالایی وجود داشته باشد می‌توان متعلق به بهره‌گیری کرد. به طور معمول این محصول را می‌توان به صورت کارتن پنج لایه و هفت لایه در بازار یافت که برای حمل و نقل وسایل سنگین مورد بهره‌گیری پیمان می‌گیرد.

کارتن لمینتی
این محصول پیروان بسیاری در صنعت بسته بندی دارد که برای نگه داری از وسایل لوکس و گران قیمت متعلق به بهره‌گیری می‌کنند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سهولت در حمل و نقل، حفظ کیفیت محصول، امکان چاپ با کیفیت بر روی آن، ماندگاری بالای چاپ و … اشاره کرد.

کارتن بوش
به این نوع محصول، کارتن انقلابی هم می‌گویند که باعث می‌شود ماهیت محصول بسته بندی شده تندرست بماند. همچنین این گونه کارتن می‌تواند به حفظ کیفیت فرآورده بسته بندی کمک نماید. از موارد کاربرد آن می نا به نگه داری از پودرها، مایعات و نیم جامدها اشاره کرد.

 

کارتن اسباب کشی کارتن سازی

شاید برای شما هم جالب باشد که با روش عملکرد یک فروشگاه کارتن اسبابکشی فروشی آشنایی داشته باشید و بدانید که خرید و فروش در چنین فروشگاه‌هایی به چه صورت سپریدن می‌گیرد. امروزه شاهد اشاعه فروشگاه‌های کارتن سازی هستیم که این اشاعه به واسطه‌ی افزایش نیاز و به طبع آن افزایش مصرف در این تقسیم می‌باشد. بر هیچ آدم پوشیده نیست که مصرف کارتن‌های خالی در عصر آماده بیش از هر عصر دیگری به چشم می‌خورد و این مصرف در بخش‌های گوناگونی می‌باشد. از جمله این بخش‌ها می‌توان به صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی، آرایشی، بهداشتی و … اشاره کرد.

 

خرید کارتن اسباب کشی بازار

خرید کارتن اسباب کشی بازار

قیمت کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی بازار

خرید کارتن اسباب کشی شوش

 

دلایل استفاده از کارتن مقاوم مخصوص اسباب کشی

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کارتن تغییر ناپذیر اسباب کشی اخیر می تاب به چند لایه بودن آنها اشاره کرد که وجود فضای خالی بین این لایه ها همانند یک ضربه راهبند عمل می کند. در نتیجه از شکستگی و آفت احتمالی رخت و پخت داخل جعبه جلوگیری می کند. نگرانی اصلی افراد در سررسید جابجایی اثاث، شکستگی و آسیب دیدگی آنها است که با به کارگیری کارتن مختص به اسباب کشی این نگرانی برطرف می شود.

مزایای به کارگیری آن
در ابتدا اکثر افراد فکر می کنند خرید کارتن نو و مقاوم جهت اسباب کشی خرج اضافی و الکی است ولی اگر رخت و پخت کشی به صورت نا به سامان باشد، خسارات و زیان بیشتری به بار می آورد. چون وسایل با سایز بزرگ به اطراف برخورد کرده و خش بر می دارند، رخت و پخت ریز بین وسایل گم می شوند و رخت خانه شکستنی با یک ضربه می شکنند. در نتیجه هزینه نکردن برای کارتن خسارات اکثریت به شما وارد می کند

  •  خرید کارتن اسباب کشی بازار
  •  خرید کارتن اسباب کشی شوش
  •  فروشگاه کارتن اسبابکشی
  •  قیمت کارتن‌ اسباب کشی
  •  کارتن دایکاتی