۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

 انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

انتخاب بهترین کارتن اسباب کشیT بهترین کارتن اسباب کشی کارتن های ۵لایه هستند، که از مقاومت کافی برای حمل اسباب منزل مورد بهره می بریم. علاوه بر استحکام کارتن های اسباب کشی، اندازه و سایز آنها نیز اهمیت بسزایی دارند. کارتن اسباب کشی نبایستی در سایز بزرگ و یا خیلی کوچک برای بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد .

برای خرید کارتن اسباب‌کشی به موارد زیر توجه کنید:

۱. سایز کارتن: قبل از خرید، حجم و اندازه اسباب‌کشی خود را بدانید و سپس به دنبال یافتن کارتنی با اندازه مناسب برای جابجایی آن باشید.

۲. جنس کارتن: جنس کارتن باید مقاوم و با کیفیت باشد تا بتواند در برابر ضربه‌ها و رطوبت تحمل پذیر باشد.

۳. صلابت و استحکام کارتن: کارتنی که از جنس مقاوم تری ساخته شده است و دارای ساختار صلب و به شدت محکمی است برای حمل و نقل اسباب‌کشی بهترین گزینه است.

۴. قابلیت حمل و جابجایی: در صورتی که کارتن اسباب‌کشی با دست حمل می‌شود، بهتر است از کارتنی با دستگیره‌های محکم و مقاوم استفاده کنید.

۵. هزینه: هزینه کارتن اسباب‌کشی نیز باید ملاحظه شود. بهتر است قیمت را با کیفیت و سایز کارتن مقایسه کنید.

۶. بازیافت پذیری: در صورت امکان، از کارتن‌هایی استفاده کنید که قابلیت بازیافت دارند تا به حفظ محیط زیست کمک کنید.

۷. توجه به جزئیات: پیش از خرید، به جزئیاتی مانند قفل‌های کارتن، کیفیت چاپ و یا هرگونه نقص فنی توجه کنید.

یکی از مهمترین نکته های برای کاربردبهینه کارتن برای اسباب کشی استفاده از کارتن های نو می باشد. زیرا در صورت مناسب نبودن ممکن است به اسباب شما آسیب وارد شود.

قیمت کارتن اثاث کشی

 

کارتن با توجه به سایز و اندازه آنها قیمت های متفاوتی دارند،تعدادی از شرکت ها این کارتن ها را به صورت بسته ای و تعدادی از شرکت ها آنها را به صورت تکی به فرو ش می رسانند و میتوانید کارتن اسباب کشی ارزان رو نیز از مجموعهکارتن سازی پارس خریداری کنید. برای تهیه کارتن با قیمت مناسب پیشنهاد می شود با شرکت های اسباب کشی و بسته بندی تماس گرفته و از قیمت کارتن های اسباب کشی مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتر درباره بسته بندی اثاثیه منزل به لینک  مراجعه کنید.

تمامی اقلامی که قرار است در طول حمل اثاثیه به خانه جدید انتقال یابد باید به گونه ای بسته بندی شود که سلامت انها در طول انجام مراحل جابه جایی حفظ شود که استفاده از کارتن اسباب کشی مناسب است. اقلامی که قابلیت قرار گرفتن در کارتن برای اسباب کشی و جعبه ها را دارند بهتر است درون کارتن اثاث کشی قرار گرفته و بسته بندی شوند و سایر اقلام بزرگتر که داخل جعبه قرار نمی گیرند مثل مبلمان و امثال آن را با روشهای دیگر مثل استفاده از پلاستیک های حباب دار و یا روکش های محافظ می توان بسته بندی کرد.

بسته بندی با استفاده از کارتن برای اسباب کشی کاری است که نیاز به سازماندهی و برنامه ریزی دارد و احتمالا وقت زیادی را از شما می گیرد ،اما در عوض شانس موفقیت شما در طول جابجایی اثاثیه منزل و عدم بروز خسارت و شکستن وسایل افزایش می یابد.

 

انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

استفاده از کارتن اسباب کشی

به حافظه داشته باشید که در بسته بندی اقلام سنگین مانند کتاب از کارتن های های سایز پهناور به کار گیری نکنید ، چون سبب ساز میگردد کارتن حمل بیش تر از اندازه سنگین خواهد شد و جابجایی آن برای شما سخت باشد

که سفارش ما به شما به کار گیری از کارتن لوازم کشی می باشد. شما می‌توانید برای این عمل از کارتن منحصربه‌فرد حمل کتاب استعمال فرمایید و کتاب های تان را بسته بندی فرمایید . یادتان باشد در‌حالتی که برای این فعالیت ناچار به به کارگیری از کارتن های سایز پهناور می‌باشید میتوانید وزن معمولی باطن کارتن حمل توشه را با کتاب …

اگر نگران این هستید که وسایل تان داخل کارتن ، هنگام اسباب کشی ممکن است خیس و یا رطوبت داخل کارتن بسته بندی نفوذ کند می توانید یک کیسه زباله داخل کارتن حمل بار قرار داده و سپس کتاب های حساس و سایر وسایل تان را داخل آن گذاشته ودر کیسه را بسته وکارتن را بسته بندی کنید .

کارتن برای اثاث کشی را چگونه و از کجا تهییه کنیم؟

کارتن مناسب برای بسته بندی وسایل منزل را می توانید از شرکت های بسته بندی و همچنین شرکت های تولیدی کارتن برای اسباب کشی تهیه کنید. این شرکت ها با توجه به نیاز بازار کارتن های مختلف را تولید و در دسترس شما قرار میدهند. بسیاری از این شرکت ها کارتن ها را به صورت آنلاین و حتی سفارش تلفنی در اختیار شما قرار میدهند. علاوه بر آن شما می توانید به مراکز فروش لوازم بسته بندی مراجعه کنید و کارتن های اسباب کشی را تهیه کنید.

انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

 بسته بندی اثاثیه منزل چگونه انجام شود؟

شما ممکن میباشد گروه ای از ظروف چینی بسیار حساس و با ارزش که از مامان یا این که مادربزرگتان به ارث رسیده میباشد را داشته و از خوف اینکه مبادا آسیبی به آن ها وارد گردد حتی از آن ها به کار گیری نکرده باشید . اینک نگران بسته بندی این موسسه برای اسباب و اثاث کشی میباشید. راه‌حل عمل شما استعمال از کارتن اثاثیه کشی ۵ لایه مقاوم و به کار گیری از روشها و تکنیک های اساسی بسته بندی میباشد. برای خرید بقچه زیپدار کلیک فرمائید.

همینطور کارتن های های رگال دار لوازم کشی برای بسته بندی خرقه های بوفه شما مطلوب است . این کارتن ها مانند یک کمددیواری کوچک کار کرده و می‌توانید خرقه های حساس و مجلسی و اشکال کت و شلوار را درون آن معلق کرده تا از چروک و وخیم شدن جامه هایتان دوری فرمائید.

قابل ذکر میباشد شما می توانید از کارتن های های اسباب و اثاث کشی سایز عظیم برای بسته بندی وسایل برقی درون آشپزخانه و یا این که گونه های قابلمه و ظروف پلاستیکی که دارنده وسعت زیاد و وزن نادر هستند استعمال فرمایید.

 کارتن اسباب کشی

کارتن های مخصوص اسباب کشی باید ضخامت مناسب و مقاومت بالایی داشته باشد تا بتواند حافظ سلامت وسایل حساس داخل منزل در هنگام اسباب کشی باشد.

فرق کارتن اسباب کشی کارتن سازی پارس با سایر کارتن های موجود در بازار چیست؟

کارتن های مجموعه ما پک تماما ۵ لایه از نوع مقاومت بالا میباشد و دارای فولوتینگ قوی جهت جلوگیری از رسیدن ضربه و فشار به محتویات داخل کارتن میباشد .

آیا کارتن های اسباب کشی دارای سایز بندی میباشد؟

بله این کارتن ها نسبت به مورد مصرفی که دارند دارای سایز بندی متنوع میباشد

قیمت کارتن های اسباب کشی کارتن سازی پارس چقدر است؟

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه  قیمت و توضیحات کامل مربوط به هر یک از این کارتن ها را ملاحظه بفرمایید

 

بهترین مراکز خرید کارتن اسباب کشی در تهران

از آنجایی که  تهران بسیار گسترده و وسیع می باشد، حائز نقاط مختلفی نیز اطراف خود است  که این مناطق نیز دارای فروشگاه ها و مراکزی جهت فروش کارتن اسباب کشی هستند.

علاوه بر این، بهترین مراکز خرید کارتن اسباب کشی در تهران فراهم شده است؛ چرا که افراد ساکن در آنجا هنگام اسباب کشی برای جا به جایی وسایل سنگین و گران بها خویش دربایستن به کارتن هایی دارند که از شکستگی و گزند رساندن به آن وسایل جلوگیری کند. به همین انگیزه این مراکز سعی خود را کرده اند تا برای رفاه حال مردم ساکن آنجا، گونه ها و اقسام این کارتن ها را تولید و طراحی و با بها پسندیده به آن ها عرضه کنند.

یکی از مزایای مراکز موجود در تهران این است که این مراکز حائز سایت های فروش می باشند و به صورت غیر حضوری کارتن های باره دربایستن کسان را با خدمات پس از فروش و گارانتی به دست آن ها می رسانند. از سوی دیگر می طاقت گفت کسان نیز کارشان برای خرید کارتن اسباب کشی در تهران و این مناطق بسیار آسان شده است؛ چرا که بدون حضور در بازار و مراکز می توانند از راه سایت های این فروشگاه ها کارتن ها را تماشا کنند و در صورت نیاز با قیمت مناسب و ارزان آن ها را خریداری کنند.

یکی سایر از خدمات این مراکز و فروشگاه ها این است که افرادی که دسترسی به اینترنت و فضای مجازی ندارند، می توانند از طریق تماس تلفنی با این شرکت ها کارتن های باره احتیاج خویش را سفارش دهند و بدون دربایستن به حضور در آن مراکز، آن ها را خریداری کنند. از طرف دیگر می توان گفت آن ها می توانند به چهره آنلاین هزینه کارتن ها را پرداخت کنند و یا چنانچه نمی توانند این کار را سپریدن دهند، اثناء تحویل کارتن ها درب منزل خرج آن ها را پرداخت کنند.

مزایای خرید کارتن اسباب کشی در  تهران به طریق اینترنتی

همان طور که می دانیم امروزه کسان دغدغه و کار و بار های کاری بسیاری دارند. به همین انگیزه آن ها فرصت حضور در مراکز و فروشگاه های کارتن افزار کشی را ندارند. از این رو کوشش می کنند با به کارگیری سایت های این مراکز، کارتن های باره دربایستن خویش را به صورت اینترنتی سفارش دهند و درب خانه تحویل بگیرند.

 دفتر : ۰۲۶۳۷۳۰۸۰۸۰

 همراه : ۹۸۹۱۰۸۴۱۷۰۷۰+