۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

ترندهای بسته بندی سال ۲۰۱۷

ترندهای بسته بندی سال ۲۰۱۷

صنعت کارتن سازی در جهان رو به رشد می باشد و کارتن سازی پارس در ایران توانسته با دنبال این رشد برند خود را پرورش دهد و رضایت مشتریان را جلب کند.

بر اساس گزارش‌های انجام شده ، صنعت کارتن سازی با دنیای دیجیتال و بسته بندی‌ های سبز در حال تحول است ، در این مطلب به معرفی چند ترند اصلی در صنعت کارتن سازی جهانی در سال ۲۰۱۷ اشاره کنیم و به بررسی آن‌‌ها بپردازیم.

ارایه نمونه کار : با رشد ادعای رقابت در مورد بسته‌بندی برای جلب نظر خریداران ، مصرف‌کنندگان خواهان اطلاعات بیشتری در مورد کالاهایی هستند که خریداری می‌کنند، و بسته بندی‌های پیچیده و نامنظم را نمی‌پسندند. اطلاعات مختصر و مفید در مورد مواد تشکیل دهنده، مشخصات کاربردی محصول در روی بسته باشد. با نگاه به آینده، برچسب زدن درست و منظم، در یک راستا حرکت خواهند کرد.

تولیدکننده کارتن

انعطاف‌پذیری فوق‌العاده : در حال حاضر بخش اعظمی از مصرف کنندگان وابسته به بسته‌بندی مدرن هستند و برندها به آرامی به سوی ظاهرسازی و استفاده از موقعیت‌های بازار پیش می‌روند . مینتل بر این باور است که در سال ۲۰۱۷، درحالی‌که برندها هنوز به دنبال بسته بندی کیسه ای هستند که نظر مشتریان را به خود جلب کند ، خلاقیت برندهای برتر تلاش برای ایجاد نسل بعدی هیبریدی‌ ها و روانه کردن آنها به بازار است.

انقلاب دیجیتالی و چاپ دیجیتال : چاپ دیجیتال به دلیل قابلیت‌ های منحصر بفردی که دارد، توجه خرده فروشان ، صاحبان برند ، فعالان دیجیتال مارکتینگ و مبدل‌های بسته‌ بندی در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این صتعت شرایطی ایجاد می‌کند که در آن مصرف‌ کننده در سطح محلی و شخصی شرکت داده می‌شوند . به عقیده مینتل ، سال ۲۰۱۷ نقطه‌ اوج صنعت چاپ دیجیتال خواهد بود . برندهای تجاری و مبدل‌ها شروع به سرمایه گذاری روی مزایای فروش سریع و اقتصادی چاپ دیجیتال و شکل ظاهری جریان اصلی بسته‌ بندی‌ هایشان کرده‌اند.

امکان بازیافت : برندها به دنبال گزینه‌ های بسته بندی‌ سازگار با محیط زیست هستند ، مصرف کنندگان نسبت به برندهایی که زمین را کمتر آلوده می‌کنند ، متعهد هستند . اما مشکل این است که مصرف کنندگان همه چیز را می‌خواهند ، ولی حاضر نیستند بهای بیشتری بابت آن بپردازند و حتی بازیافت خانگی مواد نیز برایشان مشکل است. اما دو ابتکار کلیدی وجود دارد اول دقت در منابع جایگزین مواد اولیه بسته‌ بندی‌ و دوم تشکیل گروهی از ۶۳ درصد مصرف‌ کنندگان آمریکایی که گفته‌اند بسته‌بندی‌ های قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد معیار اصلی خریدشان است . برندها در حالیکه به فکر توسعه و موقعیت‌شان و استراتژی‌ های بازاریابی خود هستند ، برای حرکت رو به جلو ، نمی‌توانند جمله محیط زیست بودن را نادیده بگیرند.

اندازه بسته بندی و چاپ

بسته‌بندی مناسب برای موبایل‌ها : خرید و فروش موبایل تا پایان سال ۲۰۱۶ در فروشگاه‌های خرده‌فروشی از هر دلار  ۶۴ سنت بود . اما بر خلاف نسل قبل بسته‌ بندی تلفن‌ های همراه ، که در آن از کدهای QR استفاده شده بود، این بار صاحبان برندها به دنبال ارتباطاتی نزدیک‌تر از جمله BLE و NFC به عنوان اولین دغدغه وجود تکنولوژیکی هستند . با ادعا های رقابتی برندها در یافتن راه‌ های خلاقانه و ارتباط با خریداران ، محیط‌های تلفن همراه در حال تغییرند تا بتوانند قلب و روح و همچنین پول مشتریان را در اختیار خود بگیرند.
موضوعات مربوط به اندازه : در حالی که در سراسر جهان خانواده‌ها به دنبال اندازه بزرگتر بسته‌‌ بندی بطری‌های شیر هستند ، ۳۹ درصد مصرف‌کنندگان آمریکایی بیشتر به دنبال بطری‌های کوچکتر نوشید‌نی‌ اند و حدود ۵۰ درصد از کسانی که غذای سبک مصرف می‌کنند ، خواهان تلاش برای تولید غذا در بسته‌های کوچکتر هستند. در سال ۲۰۱۷ صاحبان برندها با فقدان مشتریان وفادار مواجه اند ، آن‌‌ها باید بسته‌بندی‌ هایی تولید کنند که مطابق با سلیقه مشتری ، خانواده او و مناسب برای خرید او باشد.