۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

خرید کارتن اسباب کشی عمده

خرید کارتن اسباب کشی عمده با قیمت ارزان و کیفیت بالا در کارتن سازی پارس ارسال به سراسرکشور برای استعلام و خرید تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک خرید اینترنتی کارتن اسباب کشی را انجام دهید.

کارتن سازی در تهران

جعبه‌های ساخته شده از جنس مقوا که امروزه با نام کارتن در بازار شناخته می‌شوند، از اصلی‌ترین محصولات بسته‌بندی مورد بهره‌گیری در صنایع گوناگون هستند. به طوری که در هر صنعتی که احتیاج به بسته‌بندی باشد خرید یکی از انواع کارتن‌ها که تحت عنوان‌های کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه به فروش می‌رسند لازم خواهد بود.

این کارتن‌ها سایزبندی‌های متنوعی دارند. نکته مهمی که پیش از خرید باید توجه داشت خرید جعبه‌ای با کیفیت بالا است تا در حین بسته‌بندی پاره یا خراب نشده و توانایی محافظت از محتویات درون خویش را داشته باشد. برای این قصد پروا به کیفیت ورق کارتن ضروری است. در حال حاضر تولید کارتن بسته بندی توسط شرکت‌های متنوع کارتن سازی در تهران و سایر شهرستان‌ها انجام می‌گیرد. برای داشتن خریدی بی‌عیب و نقض همراه ما باشید تا شما را با تولید کارتن بسته بندی در تهران و نکات کلیدی در این باره آشنا کنیم.

خرید کارتن اسباب کشی عمده

خرید کارتن اسباب کشی عمده

قبل از اقدام به خرید کارتن بهتر است با نکات کلیدی آن در خصوص روش فرآوری آشنا شوید. ورق کارتن از دو بخش اصلی ساخته می‌شود. به این ترتیب که اگر از پهنا به لایه مقوایی کارتن توجه کنید دو لایه ورق ساده و یک ورق موج‌داری میان را  خواهید دید. بسته به اینکه قصد تولید کارتن بسته بندی سه لایه وجود دارد یا کارتن پنج لایه تعداد این ورق‌ها و روش پیمان گیری آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. به این ترتیب که در کارتن سه لایه ورق موج‌دار بین دو ورق ساده پیمان می‌گیرد. در حالی که شمار این ورق‌ها در کارتن ۵ لایه همان طور که از اسم آن مشخص است پنج لایه خواهد بود.

هدف از پیمان دادن لایه موج دارد در ورق کارتن ثابت کردن آن در برابر ضربه و خپگی است. لذا کارتن‌ها با تعداد لایه‌های اغلب پایداری فوقانی را در سنجش با کارتن‌ها با تعداد لایه‌های کمتر خواهند داشت. بنابراین در بسته‌بندی و حمل اشیای وزین و دلنازک به ضربه توصیه می‌شود از کارتن‌های ۵ لایه استفاده گردد. در حالی که در بسته‌بندی اشیا سبک، خرید کارتن سه لایه کافی خواهد بود.

 تولید کارتن در تهران

به منظور تولید کارتن بسته بندی نیاز است تا مراحل کارتن سازی با دقت و حساسیت بالا طی شوند. قبل از هر چیزی مواد اولیه کارتن که معمولا بر بنیاد گونه محصول، درصد ثابتی از الیاف ویرجین و کاغذها و مقواهای بازیافتی است تهیه می‌گردند. در مرحله بعدی کاغذهای بازیافتی طی اتمام یک سری مقدمات و مراحل به خمیر تبدیل می‌شوند که اصطلاحا به آن خمیر کاغذ می‌گویند. در این مرحله ناخالصی‌ها تفکیک شده و مونث مورد دربایستن برای تولید ورق کارتن آماده می‌گردد. هر چه که خمیر کاغذ از کیفیت فوقانی برخوردار باشد ورق کارتن تولید شده نیز از کیفیت اکثریت برخوردار خواهد بود.

در مرحله بعدی، پس از اتمام تولید خمیر نوبت به تبدیل خمیرها به کاغذ می‌رسد. به این معنا که خمیر توسط غلتک‌های مخصوصی به شکلی کاملا ورقه‌ای در آمده و سپس خشک می‌گردد. پس از این مرحله کاغذهای برپایی شده آماده کارتن سازی خواهند بود. در پایان نیز ورق کارتن تولید شده در ابعاد مورد عقیده بسته به ابعاد کارتن تا زده و برش داده می‌شود.

آخرین مرحله تولید کارتن بسته‌بندی چسباندن دیواره‌ها به یکدیگر است. معمولا از چسب برای این عمل کاربرد می‌کنند. چرا که سرعت‌ عمل بالاتری داشته و از لحاظ بهداشتی نیز پذیرفتنی است. مهم‌تر از همه اینکه از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه بوده و کارایی آنچنانی در قیمت پایانی کارتن‌ها نخواهد داشت. هر چند که مراحل فوق می‌توانند به عقیده ساده برسند اما پیمودن بنیادین آن‌ها نقش مهمی در کیفیت پایانی کارتن خواهند داشت.

انواع کارتن بسته بندی

کارتن‌ها برای بسته‌بندی کالاهای گوناگونی کاربرد می‌شوند. به عنوان نمونه شما می‌توانید از کارتن اسباب‌کشی برای بسته بندی لوازم خانه و جابجایی راحت آن‌ها بدون آسیب دیدن یا گم شدن درونمایه داخل آن کاربرد کنید. از طرفی در صنایع مختلف کارتن‌ها با هدف بسته بندی و انبار کردن استفاده می‌شوند.

مورد بعدی از کاربرد کارتن بسته بندی وسیله‌ها جهت محافظت در برابر ضربه و آسیب‌های فیزیکی است. همچنین این ایام با رونق پیدا کردن خریدهای اینترنتی کارتن پستی وسیله‌ای ایده‌آل برای بسته بندی و ارسال کالاها محسوب می‌شود. از آنجایی که کارتن می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد، لذا شاهد روی کار آمدن انواع مختلفی از کارتن‌ها در بازار هستیم:

کارتن سه لایه اسباب کشی برای اجسام  سبک
کارتن پنج لایه اسباب کشی برای اجسام سنگین‌ و حساس‌تر
کارتن پستی با چاپ اداره پست در دو طرح قدیم و جدید
کارتن بدون چاپ و ساده
کارتن چاپ اختصاصی

هر کدام این کارتن‌ها در سایزبندی‌ها گوناگون قابل سفارش گذاری و تولید هستند.

قیمت کارتن سازی در تهران

قیمت کارتن سازی در تهران

قیمت کارتن سازی در تهران

هر چند که گفته می‌شود کارتن سازی در تهران تعرفه مشخصی دارد اما عملا چنین نیست. چرا که هزینه تولید کارتن بسته بندی به پارامترهای گوناگون ارتباط دارد. به عنوان مثال کیفیت دستگاه‌های بهره‌گیری شده در خط فرآوری کارتن، تعداد لایه‌های ورق کارتن، ابعاد کارتن، چاپ اختصاصی بر روی کارتن و … می‌توانند در قیمت پایانی شغل کارساز باشند.کارتن سازی سامانه فروش انواع ابزارها بسته‌بندی بوده و بهترین کیفیت کارتن‌ها را از کارخانه‌های تولید کننده جاسازی کرده و در کمر بستن مشتریان خود از همگی شهرستان‌های مملکت قرار می‌دهد. به قصد اطلاع از قیمت دقیق محصولات و اخذ راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید به بخش فروش مراجعه کرده و یا با کارشناسان مربوطه تماس داشته باشید.

خرید کارتن اسباب کشی عمده

سامانه کارتن سازی همواره سعی دارد تا باکیفیت‌ترین انواع کارتن را در پسندیدن مشتریان خود پیمان دهد. همان طور که گفته شد کیفیت پایانی کارتن‌ها تحت تاثیر کیفیت ورق کارتن است. لذا کارتن سازی از بهترین ورق‌ها در تهیه کارتن‌های خود بهره‌گیری می‌کند. کاربران می‌توانند انواع کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه را در ابعاد مد نظر خویش سفارش داده و خرید آسان آنلاین را تجربه کنند.

 

  •  قیمت کارتن سازی در تهران
  •  کارتن سه لایه اسباب کشی
  •  خرید کارتن اسباب کشی عمده