۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

خرید کارتن اسباب کشی و ارسال کارتن نمونه رایگان

خرید کارتن اسباب کشی و ارسال کارتن نمونه رایگان

در هر جای ایران هستید میتوانید خرید کارتن اسباب کشی را فقط با یک کلیک بصورت اینترنتی خریداری کنید. خرید کارتن اسباب کشی و سفارش تولید کارتن در هر ابعاد پذیرفته میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید..

خرید کارتن اسباب کشی در تهران،خرید کارتن اسباب کشی در زاهدان،خرید کارتن اسبابکشی در کرمان و سایر شهرستانهای ایران

کارتن اسباب کشی، کارتن بسته بندی وکارتن های حمل بار یکی از ابزارهای مفید و کاربردی در جابجایی های ما و بسته‌بندی می باشند. کارتن یکی از ملزومات ضروری و مهم در باربری و اتوبار می باشد.

کاربرد کارتن های خالی ویژه اسباب‌کشی می‌توان به: بسته‌بندی اسباب ولوازمی مانند کتاب، کیف و کفش، لباس، مواد خوراکی، سرویس غذاخوری و وسایل آشپزخانه، سرویس خواب و سرویس مبلمان، لوازم دکوری و تزیینی و سایر وسایل به‌منظور نگهداری و جابجایی استفاده نمود. کارتن ها در کارتنچی در اندازه‌های مختلف و متنوع  تولید می‌شود و در اختیار مردم قرار میگیرد ، کاربرد کارتن بزرگ برای بسته‌بندی وسایل برقی آشپزخانه، قابلمه و … که حجم زیاد و بزرگی دارند ولی وزنشان کم است مورد استفاده قرار میگیرد وکارتن کوچک برای بسته‌بندی لوازم کوچک و دکوری قابل استفاده است.

خرید کارتن اسباب کشی و ارسال

خرید کارتن اسباب کشی و ارسال

با اطمینان خاطر بیان میکنیم مرغوب ترین و باکیفیت ترین کارتن های اسباب کشی و حمل بار تولید شده را میتوانید از شرکت کارتن سازی پارس تهیه کنید. چرا که این شرکت  با توجه به نیازهای بازار و رفاه حال مشتریان به تولید  انواع  کارتن پرداخته است .

کارتن سازی پارس  علاوه براین خدمات برای راحتی بیشتر مشتریان به خرید اینترنتی و غیر حضوری فقط با یک تماس تلفنی پرداخته است. تمام سفارشات مشتری ها را در کوتاهترین  زمان ممکن به دست مشتریان خود می رسانیم.

از ویژگی های بارز ما این است که بابت خرید کارتن در ابتدا هیچ وجهی از شما دریافت نمیشود و  پس از تحویل سفارش به مشتری و رضایت مشتری مبلغ دریافت میشود.

کارتن اسباب کشی ارزان قیمت 

علاوه بر کیفیت و موغوبت بالا قیمت رقابتی ما سایر همکاران میباشیم و به فروش کارتنهای با کیفیت با قیمت پایین تر پرداختیم .

شما در کارتن سازی پارس آرشیو  انواع کارتن ارزان اسباب کشی را مشاهده میکنید

 کارتن اسباب کشی نو و باکیفیت در کارتن سازی پارس 

دارای سایز های  مختلف و  انواع کارتن اسباب کشی 

در اینن پست قصد داریم به برخی مشکلات اسباب کسی که خیلی از خانمها درگیر آن هستند بپردازیم و در پست بعدی راه حل آن را بیان کنیم .

مشکلات اسباب کشی خانمها

خانم حیدری بیان میکند :

نمیدونم از کجا شروع کنم و وسایل چه جوری جم کنم که حمل و نقلش و جابجایی راحت باشه ، وسایلم خیلی زیاده فکر نکنم کارتون اسباب کشی  جوابگو وسایل من باشه ،وسایلای بزرگم رو اصلا نمیدونم چجوری بسته بندی کنم. از شما خواهش میکنم  تجربه اتون در اختیارم بزارین ، از این شلوغی و کلافه شدم.

خانم رضازاده:

سه تا چها روز دیگه اسباب کشی دارم،دفعه اولم که دارم اسباب کشی میکنم  و دست تنها،۵ماهه عروسی کردیم واسه همین خیلی  میترسم وسایلم آسیب ببینه.

نمیدونم از کجا شروع کنم و چیکار کنم؟ با پلاستیک ببندمشون خوبه؟

فعلا چینی ها رو چیدم تو جعبه

بیشتر نگرانیم وسایل بزرگه مثل مبل و تخت و یخچال

خانم ترابی:

فردا صبح قراره آپارتمانی  که خریدیم  و دست مستاجر بوده رو تحویل بگیریم و خیلی خوشحالیم اولین خانه ای که خریدیم.حواسم به چه چیزایی باشه موقع تحویل؟قابل ذکره  اینو بگم که مستاجری که تو خونمون بود خیلی اهالی اپارتمان نشینی نبوده  و اذیت کرده  و مطمئنا خونه رو خراب کرده باشه وجود داره
قراره کابینت ها  رو عوض کنیم  کلا قراره یک هفته تغییرات  طول بکشه و در عرض دو هفته جابجا بشیم برای اسباب کشی چکار کنم ؟
چه جوری وسایلم رو بسته بندی کنم؟کارتن اسباب کشی از کجا بخرم ؟

خانم رضایی:

چه کار کنم که  اسباب کشی راحت داشته باشم و خیلی زود خونه ام سر و سامون بگیره راهکارهای خوب پیشنهاد بدید لطفا!!!

آگهی های خرید کارتن ارزان

کارتن بزرگ اسباب کشی

کارتن متوسط اسباب کشی

کارتن کوچک اسباب کشی

کارتن مناسب اسباب کشی در ابعاد گوناگون سالم

تنوع در خرید کارتن های اسباب کشی.

لوازم بسته بندی بار.

کارتن سه لایه.

– کارتون مقوایی محکم.

کارتن خالی اسباب کشی
– کارتون اثاثیه منزل و شرکت

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با استفاده از روابط ارتباطی زیر میتوانید با ما در تماس باشید .

دفتر : ۰۲۶۳۷۳۰۸۰۸۰
همراه :۰۹۱۰۸۴۶۸۰۸۰

 

کیفیت کارتن بسته بندی کارتن جابجایی کارتن بسته بندی فروش کارتن بسته بندی خرید کارتن بسته بندی آرشیو انواع کارتن