۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

خلاقیت و ابتکار با استفاده از مقوا کارتن سازی

کارتن سازی پارس  با بهره گیری از مقواهای موج دار کارتن های مورد نیاز مشتریان که هر روز به کار برده می شوند مانند:جعبه پستی، کارتن اسباب کشی،‌ جعبه هاردباکس، کارتن مقوایی کارتن مادر و… جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اما در این میان میتوان از این مقواها شاهکارهای هنری زیادی بوجود آورد…

سفارش ورق کارتن

 

تولیدات جعبه مقوایی ما در سال جدید  با بهره گیری از طراحان جوان قرار است  زیباتر شوند.یکی از دغدغه های همیشه ما فروش بیشتر محصولات شما می باشد در همین راستا به تولید انواع بسته بندی شکیل پرداخته ایم . بسته بندی متمایز. بسته بندی مرغوب و با کیفیت. بسته بندی جالب. ما به  بسته بندی محصولات شما  اهمیت می‌دهیم. در عصری زندگی میکنیم  که باز کردن بسته بندی به اندازه خود آن اهمیت داشته و  شرکت کارتن یازی پارس  خدمات چاپ دیجیتال  با کیفیت خود را با این هدف به بازار عرضه کرده است که کسب و کارهای کوچک بتوانند بسته بندی های خود را وارد مرحله جدیدی کنند.

 

کارتن بسته بندی ارزان و مقرون به صرفه

مشتریان ما همیشه به دنبال گزینه‌ای مقرون به صرفه هستند که از کارتن بسته بندی ، فقط برای بسته بندی محصول استفاده نشود و آن یکی از راه های بازاریابی و افزایش فروششان باشد .ما در کارتن سازی پارس این خدمات را با قیمتی بسیار مناسب تولید کرده ایم. می‌توانید طرح‌ها و لوگوهای خود را به صورت تمام رنگی روی جعبه مقوایی موج دار چاپ کنید.

اغلب کسب و کارهای کوچک دریک  سفارش خود ۲۰۰  جعبه سفارش می‌دهند،قبلا  از خدمات چاپی بی‌کیفیت بهره می بردند  یا کارتن مقوایی قهوه‌ای رنگ و خام سفارش داده و روی آن یک لیبل میزدند،ولی اکنون یک گزینه بهتر و مقرون به صرفه برای زیباسازی جعبه ها در دسترس است.

مشتریان می‌توانند چاپ تمام رنگی  لوگوها، تصاویر و متن‌هایشان را سفارش دهند، و نیازی به صرف هزینه راه اندازی اولیه دستگاه چاپ یا ساخت کلیشه چاپ پولی نیست. با این روش در هزینه ها صرفه‌جویی میشود.

یک روش بازاریابی و افزایش فروش بسته بندی جذاب محصولات شما می باشد مشاوران ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما می باشند .

 

با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع کارتن‌های سه لایه و کارتن‌های پنج لایه بهمراه چاپ، دایکات، لمینت و منقسم در خدمت تولیدکنندگان گرامی می‌باشیم.

کارتن سازی شهرری

آموزش کارتن سازی

کارتن سازی ایران

کارتن سازی ارزان

دستگاه کارتن سازی