۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

ساخت و عرضه انواع کارتن ۳لایه و۵لایه درابعاد وترکیب مختلف همراه با چاپ

چاپ  و طراحی کارتن لمینتی

لمینت به چه معناست؟کاربردش چیست؟لمینت در لغت به معنای چسباندن می باشد.لمینت کردن به معنای: چسباندن ورق های نازک چاپی بر روی کارتن های مقوایی است.و انجام این کار تاثیر فراوانی بر زیبایی جعبه ها و نوآوری در بسته بندی دارد.

چاپ  و طراحی کارتن لمینتی

چاپ  و طراحی کارتن لمینتی

سازنده کارتن لمینتی

کارتن سازی پارس تولید کننده اشکال کارتن های لمینتی از آدینه کارتن مادر رطب میباشد. کارتن های مادر رطب با دقت به کیفیت بالای چاپ و کالا ورق کارتن مصرف شده در این کالا مطلوب صادرات و حفظ در فریزر میباشد. دسته چاپ و بسته بندی کارتن سازی پارس یکی‌از نادر شرکت های کارتن سازی است که تقربباً اکثر ماشین آلات ایجاد کارتن لمینتی را در مشت داراست.

 

 چاپ کارتن لمینتی چگونه انجام میشود؟

تولید ورق کارتن با یک لایه ی چاپی با کیفیت چاپ لمینتی است؛ در چاپ لمینتی گاهی از یک رول یا تکه های جداگانه کارتن به عنوان لایه ی زیرین مورد استفاده قرار میگیرد که در سطح بالایی آن با کاغذ های چاپی پوشانده میشود.

در مرحله لمینت کارتن مقوای چاپ شده و یا پوستر چاپ شده را به وسیله دستگاه چاپ افست که انجام میشود  را با چسب سیلیکات یا صحافی و یا سلفون بر روی کارتن لمینت میشود و بعد از این مرحله فرایند تولید روی مقوا شروع میشود. به این تکنیکها به دلیل اینکه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند لمینت گفته میشود.

انواع دستگاههای مورد استفاده چاپ لمینت:

لمینت سرد :

کاربرد دستگاه لمینت سرد در خط تولید  کارتن سازی جهت سینگل ،کارتن ٣لایه و ۵لایه بِه وسیله چسب سیلیکات تا عرض های مختلف به صورت رول و شیت صورت میگیرد و در مواردی از محصولات بسته بندی به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و یا صحافی مورد استفاده قرار میگیرد.

لمینت گرم :

لمینت گرم جهت کارت ویزیت ،پوستر ها و منو غذا ها و کارت هدیه و … از سایز کوچک تا ابعاد بزرگتر در با توجه به نیاز مشتریان انجام میشود.

چاپ لمینت به سه شکل انجام میشود:

خطی

برون خطی

ورقه-ورقه

چرا استفاده از چاپ لمینیتی

چاپ لمینیت مزایای زیادی دارد که در زیر برخی از آنها را نام می ببریم:

لمینت ماندگاری :جلد چاپی محصولات را بالا می برد، و استفاده مداوم از آنها را برای ما مقدور می سازد.

کارتن های لمینتی در برابر لکه، اثر انگشت، قطرات آب یا غیره، چین خوردگی، خَش یا ساییدگی، چربی و روغن، رطوبت و دیگر آلوده کننده ها مقاوم هستند.

وجود افزایش جوهر رنگ های به کار رفته در قطعه ی چاپی لمینت باعث زیبایی ظاهر کارتن ها می شود.

چاپ لمینتی باعث استحکام و مقاومت بیشتری برای کارتنها میشود .

برخلاف تصور باعث صرفه جویی در هزینه چاپ میشود به دلیل ماندگاری در چاپ لمینت.

لمینت باعث محافظت از چاپ میشود و از محیط های مرطوب و چرب از چاپ بسته بندی محافظت میکند.

کارتن سه لایه تک ردیفه با چها ررنگ چاپ
جعبع میوه صادراتی
باکس میوه
باکس میوه صادراتیاین کارتنها از فرآورده ورق سه لایه با شیوه سپید و چاپ افست هست که می بایست یاروهمدم کتف به کارگیری شود.

با دقت به محدودیت بعدها کتف جان دار در بازار کارتون تشکیل‌شده عمدتا در دو بقیه ۴۸ در ۲۸ و ۲۴در ۳۴ می باشد.

این نوعکارتن با اعتنا به اینکه بصورت چسب گردیده به مشتری تحویل می‌شود هزینه حمل نسبتا بالاتری دارااست.
گونه های فلوت
در باطن کارتن ها کتف ها یی وجود داراست که از حیث طول و فواصل موج های آن به ۵ گروه A فلوت ، B فلوت ، C فلوت ، E فلوت و F فلوت تقسیم می گردند که توضیحات بدون نقص در باب گونه های فلوت را میتوانید در مقاله فلوت کارتون چه چیزی است مطالعه نمائید.

صنعت های چاپ و کارتن سازی کارتنچی  و سرویس رسانی جهت ایجاد اشکال باکس لمینتی با مال مقوا و کارتون های متبوع شما میباشد تا بالاترین کیفیت چاپ باکس لمینتی و فرآیند چاپ تکمیلی را برای شما به ارمغان آورد. همگی چاپ باکس لمینتی به طور چاپ افست ۴ رنگ و پنتون (ساختگی ) است.

قابل توجه شرکتها و کارخانجات تولیدی ساخت و عرضه انواع کارتن ۳لایه و۵لایه درابعاد وترکیب مختلف باکیفیت مناسب در اسرع وقت همراه با چاپ

 

  •  فروش چاپ کارتن
  •  فروش کارتن اماده تهران
  •  فروش کارتن باطله
  • فروش کارتن تهرانپارس
  •  فروش کارتن جنوب تهران
  •  فروش کارتن جهت اسباب کشی در کرج
  •  فروش کارتن خام