۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

نمونه های مختلف از کارتن و جعبه دایکاتی

در ابتدا به تعریف دایکات می پردازیم که اصلا دایکات به چه معناست و چه کاربردی دارد؟ اگر برای شما این موضوع جالب است حتما متن زیر را با دقت مطالعه کنید.

دایکات را اینگونه تعریف میکنیم : فرآیندی از برش پلاستیک، ورقه های فلزی، کاغذ،انواع جعبه کارتن و مقوا به شکل های خاص و با استفاده از ماشین آلات برای تولید انبوه است.

از طریق ماشین های دایکات می توان شکل مورد نظر  را با ابعاد دقیقا مشابه بارها بدون دخالت قیچی، شابلون و یا تیغ موکت بُری ایجاد نمود.

در صنعت بسته بندی دایکات اهمیت زیادی دارد، زیرا طراحی خلاقانه و اصولی دایکات باعث نمایان شدن بهتر محصول می شود که قرار است درون آن بسته جا قرار گیرد.

 

کارتن و جعبه دایکاتی

چند مورد از استفاده کارتن های دایکاتی:

کارتن سوراخ دار

موارد استفاده:میوه،محصولات لبنی ،سردخانه ای

کارتن تلسکوپی

موارد استفاده:بسته بندی موز

کارتن دسته دار

موارد استفاده: قطعه های فلزی و سنگین معمولاً به صورت دسته دار هستند

کارتن یک درب

موارد استفاده: بسته بندی نمایش محصولات متفاوت

کارتن بدون درب

موارد استفاده:بسته بندی لوازم خانگی بزرگ

برای تولید و ساخت کارتن دایکاتی نیازمند به دقت و سرعت در صنعت کارتن سازی می باشد. برای ساخت کارتن های دایکاتی نیاز به قالب است و با توجه به استفاده از قالب بسیار شکیل و با خط برش های صاف اینگونه کارتنها  تولید می شوند.

گروه تولیدی پارس کارتن ، تولید کننده انواع کارتن ، جعبه دایکات ، جعبه لمینتی ، جعبه مقوایی و چاپ فلکسی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

برای اطلاعات بیشتر در مورد صنعت کارتن سازی دایکات، انواع چاپ و بسته بندی جعبه کارتن و جعبه مقوایی، میتوانید با کارشناسان ما در کارتن سازی ارتباط بر قرار کنید و همچنین میتوانید سوالات خود را در خصوص انواع بسته بندی در کارتن سازی مطرح بفرمایید.

کاربرد کارتن اسباب کشی  در جابجایی

کارتن های اسباب کشی در جابجایی بسیار مهم و پر استفاده میباشند، این کارتن ها چند لایه بوده و ما بین لایه های آن ها فضای خالی قرار میگیرد و با توجه به این خاصیت  از ضربه خوردن وسایل و آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری به عمل می آید.این کارتن ها در  نظر اکثر مصرف کنندگان مقرون به صرفه و کاربردی می باشند. از کاربردهای این کارتن ها می توان به :بسته بندی کیف و کفش،بسته بندی البسه،بسته بندی مواد غذایی،بسته بندی لوازم شکستنی و…..نام برد.

 دفتر : ۰۲۶۳۷۳۰۸۰۸۰

 همراه : ۰۹۱۰۸۴۱۷۰۷۰

 فکس : ۰۲۶۳۷۳۱۱۰۸۰

  •  تولید انواع کارتن دایکاتی
  •  خرید عمده کارتن
  •  سفارش عمده کارتن
  •  کارتن شیرینی
  •  کارتن میوه

کارتن های ایجاد گردیده در صنعت بسته بندی در اصل به دو نوع چاپ فلکسو ( چاپ روی کارتن ) و کارتن های لمینتی تقسیم می گردد.در کارتن های چاپی نخست می بایست با اعتنا به بسته بندی جنس اندازه کارتن معلوم خواهد شد. بعد با در لحاظ به چنگ آوردن بعد ها چاپ انجام گرفته و کلیشه برای چاپ تهیه و تنظیم خواهد شد. در صورتی‌که کارتن بی آلایش بود بوسیله دستگاه ساخت‌و‌ساز میگردد و در صورتیکه صورت خاصی را دارا بود قالب دایکاتی یا این که قالب های روتاری تهیه و تنظیم گردیده و بوسیله آنان ساخت‌و‌ساز کارتن انجام می پذیرد.

درچاپ لمینت کارتن مقوای خروجی بواسطه دستگاه چاپ افست را با چسب سیلیکات روی سطح کارتن مچسبانده میشود ، و بعد از این مرحله پردازش ساخت روی مقوا شروع شده است. به این عمل چون که اینکه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند لمینت تعریف میشود.

ما در راستای نیاز کارخانه ها  تولید در جهت معرفی کالای تولیدی و گسترش دامنه فروش  ، اقدام به تولید بسته بندیهای متنوع از جمله کارتن و جعبه های لمینتی کرده ایم.