۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

چرا کارتن اسباب کشی را از کارتن سازی پارس بخریم؟

چرا کارتن اسباب کشی را از کارتن سازی پارس بخریم؟

چرا کارتن اسباب کشی را از کارتن سازی پارس بخریم؟ برای پاسخ به این سوال میتوانید رضایت مشتریان ما را مشاهده کنید و با تماس با مرکز مشتریان کارتن سازی پارس از راهنمایی های لازم بهره مند شوید .

کارتن سازی پارس و کارتن چی با تولید با کیفیت ترین کارتن اسباب کشی سالیان است که در خدمت مردم ایران است و کارتن اسباب کشی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

  • خرید آنلاین کارتن اسباب کشی : بسیاری از همشهریان گرامی به دلیل نداشتن فرصت برای خرید حضوری در محل، صرفه جویی در وقتشان  و هزینه رفت و آمد خرید آنلاین را انجام می دهند. شرکت  کارتن سازی پارس با راه اندازی خرید اینترنتی لوازم اسباب کشی، امکان خرید آنلاین کارتن بسته بندی را فراهم ساخته است.
  •  خرید تلفنی کارتن اسباب کشی : عده ای بنا به دلایل مختلف  قادر به خرید کارتن اسباب کشی به صورت آنلاین نبوده اند. این افراد می‌توانند با مشاوره شبانه روزی کارتن سازی پارس در تماس باشند تا مشاورین فروش ما به ثبت سفارش کارتن اسباب کشی کنند. شماره تلفن ما ۰۲۶-۳۷۳۰۸۰۸۰
  • قیمت مناسب و ارزان کارتن اسباب کشی : با خرید کارتن اسباب کشی در فروشگاه اینترنتی کارتن سازی پارس و واریز هزینه ای بسیار به صرفه در مقابل کیفیت کارتن اسباب کشی، رضایت شما قطعا جلب میشود.
  • کیفیت بالای  کارتن اسباب کشی : کارتن بسته بندی قابل خرید در کارتن سازی پارس  نو و آکبند می باشند، و در انواع سه و پنج لایه موجود بوده. این کارتن‌ها ضایعاتی و دست دوم نیستند و تنها برای اسباب کشی با کیفیت تولید میشوند.

لیست قیمت خرید کارتن اسباب کشی در تهران

قیمت کارتن‌ بسته بندی و اسباب کشی به عوامل زیادی بستگی دارد،تعداد خرید، نحوه خرید، سایز کارتن، ضخامت و ابعاد کارتن در قیمت آن تاثیر دارد.کارتن سازی پارس این کارتن‌ها را به صورت تکی و عمده ای  به فروش می‌رساند ، در هر نقطه از تهران و البرز  باشید می توانید از خدمات کارتن فروشی کارتن سازی پارس استفاده کنید .

چگونه از کارتن اسباب کشی استفاده کنیم؟

  • بعد از خرید کارتن اسباب کشی دوباره از کارتن ها  استفاده نکنید،زیرا  کارتن‌ها بعد از یکبار مورد استفاده قرار گرفتند کیفیت و استحکام خود را از دست می‌دهد. می‌توان کارتن‌های قدیمی و یکبار مصرف شده  را برای بسته بندی لوازم  سبک و غیرمهم مورد استفاده قرار داد.
  • هرگز کارتن اسباب کشی بزرگ برای بسته بندی کتاب استفاده نکنید، این موضوع سبب می‌شود کارتن اسباب کشی سنگین شود و در نتیجه حمل و جابجایی آن نیز دشوارتر شود.
  • کتاب ها را در کارتنهای دیگر تقسیم بندی کرده،نصف هر کارتن را کتاب قرار دهید و نصف دیگر کارتن  را با لوازم  سبکتر پر کنید.
  • کارتن های اسباب کشی  را تا حد مشخص پر کرده، اگر با بسته بندی لوازم  درون کارتن اسباب کشی، فضای خالی باقی ماند، فضای خالی کارتن را  روزنامه باطله پر کنید.
  • همانطور که مستحضر هستید  کارتن های  اسباب کشی ضدآب نبوده و از جنس مقوا می باشند. چنانچه نگران هستید که لوازم درون کارتن بر اثر تغییرات آب و هوایی مرطوب و خیس شوند، ابتدا یک پلاستیک بزرگ و یا کیسه زباله را درون کارتن بگذارید و بعد لوازم خود را درون آن قرار دهید. در انتها دور کارتن را چسب بزنید.

 

خرید کارتن اسباب کشی از کارتن سازی پارس

کارتن ها یکی از لوازمی میباشند، که برای بسته بندی کردن هر وسیله ای می‌توانید از آن بهره برد.  شما قادرید برای خرید کارتن اسباب کشی از سایت کارتن سازی پارس  لوازم بسته بندی اسباب کشی را خریداری کنید. برای خرید کارتن اسباب کشی می‌توانید از سایت ما به صورت آنلاین ،خرید تلفنی با کمک مشاورین شبانه انجام دهید.

  •  خرید کارتن اسباب کشی ستارخان
  •  خرید و فروش کارتن اسباب کشی
  •  فروش کارتن اسباب کشی شرق تهران
  •  فروش کارتن اسباب کشی غرب تهران
  •  قیمت خرید کارتن اسباب کشی

 

پیش از توصیه کارتن یا این که خرید کارتن و یا این که استعلام ارزش کارتن بسته بندی و حتی استعلام ارزش باکس های مقوایی، توصیه می شود اطلاعاتی راجع‌به پباده سازی کارتن و یا این که چاپ کارتن داشته باشید چون پباده سازی و چاپ بر روی بسته بندی کارتنی و یا این که مقوایی تولید ها یکی روش شغل های اساسی فروش متاع و بازاریابی می‌باشد.

جهت پباده سازی و چاپ کارتن و همینطور بسته بندی مطلوب و یا این که بالا بردن کیفیت بسته بندی تولید ها، در حالتی که نیاز به پند بیشتر دارید می توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان واحد پباده سازی در خصوص باشید.

 

مشتریان ما کارتن سازی پارس

درپی وصال به هدف ها تعالی در حیث داشتن رضاتمندی مشتریان در بالاترین سطح کیفی با اهمیت ترین آیتم میباشد و این مسئله برای دسته کارتن سازی، باکس سازی، چاپ و بسته بندی کارتن سازی پارس بسیار با اهمیت می باشد چون پباده سازی متاع مشتری یکی‌از بحران های گران قدر این شرکت می باشد. در همین راستا به تک تک نقد ها و پیشنهادات دقت کرده و بعداز یررسی جزء هدف ها کاری قرار داده می‌شود.