۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

کاربرد نایلون حبابدار در اسباب کشی چگونه است؟

نایلون حبابدار برخلاف تصور مردم یکی از مهمترین لوازم جابجایی و اسباب کشی می باشد ،این نایلونها اولین بار در سال ۱۹۵۶ ابداع شدند و مورد توجه قرار گرفتند.

و همان طور که اطلاع دارید نایلون از جنس پلاستیک است و برای محیط زیست خطرناک است و میتوان با تفکیک پذیری زباله ها  و بازیافت این نوع مواد  از این مضررات جلوگیری کرد و به محیط زیست آسیبی وارد نکنیم .

 

این مواد سمی نمی باشند باوری که تازگی در جامعه ما گسترش یافته صحیح نیست این مواد برای محیط زیست خطرناک است و اگر به طور صحیح از مواد پلاستیک استفاده ود و بازیافت میتوانند خیلی مفید باشند.

در مورد نایلون های حبابدار میتوان گفت حباب بین دو طرف پلاستیک هوا می باشد،و این هوا کاملا استریل شده است .

از نایلون حبابدار میتوان به عنوان یک عایق مناسب استفاده کرد، وجود حبابهای  وجود در این نایلون ها که از هوا تشکیل شده میتوانند در تنظیم دما به ما کمک فراوانی کنند .

همچنین این نایلونها عایق صوت،رطوبت،دما می باشند و بخاطر این ویژگی ها این نایلونها کاربرد وسیعی در صنعت پیدا کرده است.

یکی دیگر از کاربردهای نایلونهای حبابدار این است که از نایلونها برای نگهداری بلند مدت لوازم که دچار فرسودگی و کهنگی نشوند مورد استفاده قرار میگیرد.

لیست قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر

موارد استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی

*بسته بندی مواد غذایی جلوگیری از فاسد شدن آنها

*جابجایی گلدانها در فصل سرما  و محافظت از آنها

*لوازم شکستگی و دکور گرانقیمت جلوگیری از شکستن آنها

برای استفاده  بهتر از نایلون حبابدار در اسباب کشی ،به  قیچی و چسب نیاز است. لوازم  را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس نایلون را بر رویلوازم خود قرار دهید  و با این روش  میزان نایلون مورد نیاز را برش بزنید . این نایلونها تا  حدی برش بزنید، که تمام سطوح لوازم شما را پوشش دهد. اینامر برای پوشش لوازم شکستنی یا گران قیمت از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 

شما  می توانید یک رول بزرگنایلون حبابدار را با قیمتی مناسب  خریداری کنید،برای خرید خرید کارتن اسباب کشی و سایر لوازم میتوانید با قیمت مناسب اقدام کنید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با استفاده از روابط ارتباطی زیر میتوانید با ما در تماس باشید .

دفتر : ۰۲۶۳۷۳۰۸۰۸۰
همراه :۰۹۱۰۸۴۶۸۰۸۰