۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

کارتن اسباب کشی خرید

کارتن اسباب کشی از اصلی ترین لوازم جابجایی در حال حاضر شده شاید قبلا با کارتن موز وسایل خودمان را بسته بندی میکردیم ولی الان با این افزایش قیمتها اسیب دیدن لوازممان خیلی ناراحت کننده می باشد برای خرید کارتن اسباب کشی با ما تماس بگیرید.

قیمت کارتن بسته بندی

کارتن اسباب کشی بر بنیاد گونه سایز انتخابی در قیمت های مختلفی موجود می‎باشد. شرکت های متعددی به فرآوری این کارتن ها می‎پردازند. شماری آن را به چهره تکی و مابقی به صورت بسته ای می‎فروشند. جهت استعلام بها با کارشناسان ما   با شماره ۰۲۶-۳۷۳۰۸۰۸۰ تماس بگیرید و با ارشاد آنها بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

کارتن اسباب کشی ارزان

کارتن اسباب کشی خرید

یکی از موارد مهم بخصوص برای بانوان این است که وسایل‎شان در جابه جایی و اسبابکشی ضرب نخورد. رهنمود ما به شما این است الی جای ممکن در این مورد دقت نمایید و از کارتن های مرغوب استفاده نمایید. زیرا اگر کارتن با بها کم خریداری کنید اما استقامت لازم را نداشته باشد قطعا دچار مشکل خواهید شد و به وسایلتان اسیب خواهد رسید و لذا مقدار پولی را که در این‎جا صرفه جویی کرده اید چند برابرش متحمل ضرر خواهید شد.

برای برخی از وسایل میتوان از کارتن های با بها مناسبتر کاربرد ارائه کرد به طور نمونه برای حمل وسایلی با وزن کم.باربری جا به جا بار با پروا به سابقه کاری خویش می‎توانیم بهترین مشاوره را در جهت خرید کارتن اسباب کشی به شما عزیزان بدهیم کافی‎ست با عدد ۰۲۶-۳۷۳۰۸۰۸۰ تماس بگیرید.

کارتن اسباب کشی در چه اندازه هایی؟

مورد دیگری که باید رعایت شود اندازه کارتن انختخابی شماست. برگزیدن کارتن با اندازه پسندیده برای بسته بندی ابزارها خانه و اداره دارای اهمیت است. وزن نسبی لوازمی که تو کارتن پیمان میگیند باید با اندازه کارتن در تناسب باشد. در ادامه گونه ها کارتن بسته بندی در اندازه های مختلف به شما معرفی میکنیم.

کارتن بسته بندی با ابعاد کوچک

قیمت کارتن اثاث کشی 

ابعاد استاندارد کارتن کوچک حدود ۱۶ *  ۱۲٫۵ *۱۲٫۵ متر مکعب است. کارتن  برای بسته بندی وسایل کوچک و تقریبا وزین بهره‌گیری میشود مشابه کتاب ها، و همچنین موارد شکننده مشابه ظروف و گلدان ها و آلت آلات برای بسته بندی در این کارتن پسندیده هستند.
اکثر کارتن های کوچک می توانند به راحتی لغایت ۴۰ کیلوگرم وزن را نگه داری کنند، اما برای ایمن بیشتر، معمولا پیشنهاد نمی شود که وزن نمونه ها تو کارتن بسته بندی بیش از ۳۰ کیلوگرم باشد.

کارتن بسته بندی با ابعاد متوسط

کارتن بسته بندی میانه ​​استاندارد حائز ابعادی در حدود  ۱۸ × ۱۸ × ۱۶ متر مکعب میباشد. از کارتون میانه برای بسته بندی مواردی ارشد کاربرد میشود. اقلامی که به بسته بندی و حعبه خاصی احتیاج ندارند مانند لباس، قابلمه و تابه ها و اسباب بازی ها. یک جعبه متوسط ​​می تواند به راحتی تا حدود ۶۰ کیلوگرم بسته بندی شود.

کارتن بسته بندی با ابعاد نسبتا بزرگ

کارتن نسبتا کبیر برای بسته بندی به ابعاد ۶۰ در ۴۰ در ۴۰ متر مکعب است. این کارتن ها برای بسته بندی لوازمی مشابه چرخ خیاطی ،اتو و آباژور، و وسایلی با اندازه متوسط و حقیر طباخ خانه مناسب هستند. و در حالی که اندازه کارتن بزرگتر از کارتن میانه میباشد، ولی از لحاظ ظرفیت وزن قابل حمل مقدار همانند با کارتن میانه را در خویش جای میدهد. زیرا حمل اغلب از ۶۰ کیلوگرم در یک کارتن بسیار دشوار خواهد بود.

کارتن بسته بندی

کارتن اسباب کشی خرید

کارتن فوق العاده بزرگ حدود ۶۰ در ۴۰ در ۴۰  متر مکعب ابعاد دارد. کارتن های زیاد بزرگ الی وزن ۷۰ کیلوگرم را نیز میتوانند تحمل کنند، ولی اگر شما آنها را بیش از مرز پر کنید، حمل و بلند کردن آنها بسیار نا فرسا خواهد شد. مواردی را که در کارتن کوچک تر جا نمیشوند مشابه بالش و پتو، پالتو  و وسایل بزرگتر طباخ خانه در کارتن بزرگ بسته بندی کنید.

کاور زیپ دار و جعبه درب دار جهت بسته بندی لوازم منزل

از کشو کمد و میزتوالت میتوانید به عنوان جعبه درب دار برای بسته بندی وسایل و بیشتر جامه های خود بهره‌گیری کنید. وانگهی میتوانید از کاور های زیپ داری که برای رخت خواب تعبیه شده اند و در اندازه های کوچک ، میانه و کبیر وحود دارند کاربرد کنید. این کاور ها بسیار جا دار و زیبا هستند و با داشتن زیپ کاملا ابزارها و جامه های شما را حفاظت میکنند.

کیفیت کارتن

جدا از  گونه و اندازه کارتنی که بهره‌گیری می کنید، مطمئن شوید که کیفیت آن بالا است پس از شرکتی معتبر ابزارها بسته بندی را بخرید. این بدان معنی است که هیچ شکاف و یا درزی ندارد و هیچ آسیبی که اثر از نفوذ آب باشد، در آن دیده نمیشود . حتی خرابی در یک کارتن میتاونید حمل بار و باربری شما را با تنش و مشکل روبرو کند، پس بهتر است از کارتن های محکم و نو کاربرد کنید.

چینش متناسب کارتن

اینکه اثناء جا به جایی و چیدن کارتن بسته بندی در کامیون جعبه های سخیف تر را در بالای وزین تر پیمان دهید بسیار مهم است . در حالی که باید از فضای عمودی ماشین حمل بار کاربرد کنید. شاید رغبت داشته باشید همگی کارتن ها رو طوری پیمان دهید که اطلاعات آنها رو به سقف باشد. ولی اینکار اشتباه است. باید برچسب جعبه های خویش را به وضوح در سمت دید خویش قرار دهید. به طوری که بدانید که هر چیزی در بالای جعبه با وسایل شکستنی نچینید.

برچسب گذاری کارتن بسته بندی

مهم نیست چه نوع کارتن و در چه ابعادی کاربرد می کنید، حتما آن را برچسب گذاری کنید، در این چهره می دانید چه چیزی در درون کارتن است. این فرمایش برای بسته بندی بسیار مهم است، زیرا نشدنی-ناشدنی است که به یاد داشته باشید دقیقا هنگام جمع آوری هر وسیله را در کدام کارتن و جعبه قرار دادید.