۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

کارتن بزرگ و کاربردآن در اسباب کشی|خرید کارتن بزرگ

کارتن بزرگ و کاربردآن در اسباب کشی|خرید کارتن بزرگ برای اسباب کشی و جلوگیری از زیاد شدن تعداد کارتن های کوچک .

این کارتن های در ابعاد طول ۶۰متر و عرض ۴۵ متر و ارتفاع ۶۰ متری تولید میشود ،حجم این کارتنها معمولا حجمی دو برابر کارتن های معمولی را دارند.

 

ویژگی و کاربرد کارتن های بزرگ

ویژگی های بارز این کارتنها پنج لایه بودن و جاداری بسیار آنها برای بسته بندی لوازم بزرگ می باشد ،این کارتن ها کاملا نو هستند.

برای بسته بندی لوازم بزرگ مانند:سطل های بزرگ،قابلمه ها،سبدهاو….)مورد استفاده قرار میگیرند،و کاربرد دیگر این کارتن ها استفاده از آنها به عنوان کارتن اصلی می باشد به این صورت که کارتن های کوچک بسته بندی شده را درون کارتن های بزرگ قرار می دهیم و از شلوغی زیاد کارتن های کوچک جلوگیری می شود.

این کارتن ها در ابعاد دیگری به طول ۵۰ و ۷۰ متر و عرض ۵۰ متر و ارتفاع ۵۰ متر هم تولید میشود که متناسب با لوازمی از جمله لوازم شکستنی ،کامپیوتر و گلدانها مورد استفاده قرار میگیرند.

این کارتنها از مقاومت خوبی برخوردار هستند و میتوانند وزن های بالا را تحمل کنند و قبل از جابجایی حتما درب کارتن ها بسته شود و چسب بزنید البته اگر طناب پیچ شود بسیار عالی تر است و آسیب دیدن لوازم داخل کارتن جلوگیری می شود.

این کارتنها برای اسباب کشی منازل و ادارات بفروش می رسد وکارتن های موجود در شرکت کارتن سازی پارس با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد.

کارتن اسباب کشی بزگ علاوه بر وظیفه اصلی که محافظت و ایمنی لوازم در اسباب کشی را برعهده دارد باعث منظم تر شدن جابجایی میشود.

کارتن بزرگ

کارتن بزرگ

عرضه کارتن های اسباب کشی

بهترین و باکیفیت ترین کارتن های اسباب کشی و حمللوازم  را می توانید  از شرکت های کارتن فروشی که در حال فعالیت  به تولید کارتن های اسباب کشی و دیگر لوازم بسته بندی می باشند خریداری کنید .به این دلیل که این شرکت ها با توجه به نیاز بازار هدف  و رضایت حال مشتریان انواع و اقسام این کارتن ها را طراحی و تولید و در دسترس مشتریان می گذارند.

که ما  یکی از شرکت های بزرگی که در این عرصه مشغول هستیم شرکت کارتن سازی پارس ثبت شده ایم. ما علاوه براین خدمات برای رفاه حال بیشتر مشتریان اقدام به ایجاد سایت اینترنتی کرده ایم  تا مشتریان در صورتی که قادر نبودند به صورت حضوری به این شرکت مراجعه کنند بتوانند به صورت آنلاین محصولات این شرکت را مشاهده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

حتی افرادی که به اینترنت نمیتوانند دسترسی داشته باشند  می توانند با تماس های تلفنی سفارشات خود را خریداری کنند. کارتن سازی پارس مشغول به فروش انواع کارت های حمل و نقل با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد  که تمام سفارشات مشتری ها را در سریع ترین زمان ممکن تحویل مشتریان می دهد. از ویژگی های بارز ما این است که در ابتدای سفارش هیچ هزینه ای را از مشتری دریافت نمی کند و پس از تحویل سفارش به مشتری و رضایت مشتری هزینه را دریافت می شود.

قیمت فروش کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن‌ اسباب کشی  به ویژگی های گوناگونی بستگی داشته،نحوه خرید، خرید تکی یا عمده، سایز کارتن، ضخامت و اندازه کارتن در قیمت آن تاثیر دارد. فروشگاه اینترنتی کارتن سازی پارس این کارتن‌ها را به صورت تکی به فروش می‌رساند ، در هر جایی  از تهران باشید می توانید از خدمات کارتن فروشی پارس بهره ببرید ، ما خدمات تخصصی بسته بندی و اسباب کشی  را عرضه میکنیم  و به نحو عالی  خدمات خود را ارائه می دهیم.

ما برخود لازم می داریم که در هنگام سفارش مشتری ابتدا مشاوره رایگان برای مشتری داشته باشیم تا براساس لوازم و یا محصول کارتن مورد نظر خود را سفارش دهد ،جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

۰۹۱۰۹۱۴۸۰۸۰