۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

کارخانه کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی پارس تولید کننده انواع کارتن بسته بندی و اسباب کشی در ایران می باشد و همواره سعی داشته بهترین کیفیت با قیمتی ارزان کارتن اسباب کشی به مشتریان عرضه کند.

الیاف چوبی ماده نخست تولید کاغذ است که خاصیت جذب رطوبت می باشد، به همین دلیل محصولات صنایع کارتن سازی نیز دارای این ویژگی بوده اند. در صورتی که از آهار و مواد افزودنی ضد رطوبت در تولید این محصولات استفاده نگرددد، الیاف رطوبت را جذب میکنند و پیوند بین آنها سست شده است. در رطوبتد های زیاد نیز لبه‌های کاغذ و مقوا از هم جدا میشوند و متلاشی می‌گردد. بنابراین رطوبت مهم‌ترین عامل تخریب کارتن های مقوایی است، خصوصا کارتن هایی که در آن از کاغذهای معمولی و بدون آهار استفاده شده باشد. ما در کارتن سازی پارس با انبارش ئکردن محصولات در انبارهای خشک و حفظ تعادل رطوبتی کیفیت کارتن سازی را تا رسیدن به دست مشتری حفظ میکنیم.

ارتباط با کارشناس فروش کارتن سازی پارس

کارخانه کارتن سازی

دما

دما تاثیر زیادی بر چسب و مقاومت مقوای کارتن بسته‌بندی نداشته، و فقط باعث خشکی الیاف می‌گردد. لیکن دمای زیاد موجب تغییر رنگ، خمیدگی مقوا و سوختن میگردد.  برای این منظور در انبار داری شرکت کارتن سازی کارتن پارس، ما همیشه سعی در ایجاد تعادل گرمایی هستیم تا کیفیت محصولات کارتنی را در بهترین حالت خود نگه داریم.

نور

نور بدون افزایش دما و به یکه اثر چندانی روی مقوا نداشته است.

گرد و غبار

گرد و غبار موجب تضعیف چسب بین لبه‌ها و فرسایش سطحی مقوا می‌شود اما بصورت کلی اثر قابل توجهی روی محصولات کارتن سازی ندارد.

اسیدها و بازها

اسیدهای غلیظ قوی مثل اسید سولفوریک، و…. برروی مقوا و کاغذ که جزء مواد اولیه در صنعت کارتن سازی هستند، اثرات منفی میگذارند. این تاثیر بیشتر متوجه مقوا و کاغذهایی است که بدون پوشش و آهار بوده‌اند. بازها نیز با غلظت ۱۷% بر کاغذ و مقوا اثر می‌گذارند.

روغن ها و مواد چرب

روغن ها و مواد چرب باعث کاهش مقاومت و استحکام اولیه مقوا و کاغذ می‌شوند، مگر اینکه مقوا مقاوم به چربی باشد یا در فرآیند تولید کارتن مقوایی از پوشش نایلونی یا لمینت استفاده شده‌باشد. این‌ها عواملی هستند که در صنعت کارتن‌سازی، کیفیت محصولات را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

سفارش کارتن بسته‌بندی

کارتن درصنعت کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی

همان‌طور که بیان شد در صنعت کارتن سازی، انواع کارتن های بسته بندی متفاوتی وجود دارد. در هنگام سفارش کارتن بسته‌بندی سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید تا بتوانید بهترین سفارش کارتن را برای بسته‌بندی محصولات انجام دهید.

ارتباط با کارشناس فروش کارتن سازی پارس

تولید کارتن تهران

چه مقدار هزینه را می‎‌خواهید به بسته‌‍بندی محصولات‌تان اختصاص دهید؟

تولید کارتن تهران

تولید کارتن تهران

آیا هزینه برای شما اهمیت بیشتری دارد یا کیفیت بسته‌بندی و برندینگ؟
نوع محصولی که می‌خواهید بسته‌بندی کنید چیست؟ آیا غذایی است و نیاز به سردخانه دارد؟
مخاطب محصول شما کیست؟ به عنوان مثال کودکان اگر مخاطب شما هستند باید از جعبه و  کارتن‌های با کیفیت و طراحی جذاب برای بسته‌بندی محصولات استفاده کنید.

منبع:کارتنچی