۰۲۶۳۴۲۷۳۳۰۳
کاتالوگ شرکت

تولید و ساخت کارتن بسته بندی و افزایش فروش محصول شما

تولید و ساخت کارتن بسته بندی

تولید و ساخت کارتن بسته بندی در کارتن سازی پارس و کارتنچی برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

یکی از عوامل مهم در تبلیغات و افزایش فروش، دیزاین کارتن های بسته بندی محصولات می باشد؛ نمای ظاهری اولین عاملی است که جلب توجه میکند و ممکن علی رغم کیفیت بالای محصول  ولی نداشتن ظاهر مناسب آن محصول از فروش بالایی برخوردار نشود.

قیمت کارتن اسبابکشی

تولید و ساخت کارتن بسته بندی

تولید و ساخت کارتن بسته بندی

  کارتن و بسته بندی ،محصول خوب را به محصول عالی تبدیل کند.

کارتن سازی و صنایع چاپ از مهمترین مراحل فرآیند تولید و توزیع یک محصول بشمار می آید،یک کارتن مقوایی با کیفیت و زیبا مزایایی چون افزایش فروش، حفاظت و بهبود کیفیت محصول را  برای مشتری و فروشنده به ارمغان می آورد.

نوآوری در طراحی کارتن و تولید و چاپ کارتن خیلی مهم می باشد، اکثر طراحان برای جذب مشتری از بسته بندیهای فانتزی استفاده می کنند.

کارتن بسته بندی نقش بسیار مهمی در دنیای تجارت دارد، یکی از کاربردهای کارتن های بسته بندی مقوایی عبارتند از: هزینه مقرون بصرفه، محافظت از محصول، آسانی در جابجایی و چیدمان است،و از سوی دیگر  جذابیت خارق العاده آن می باشد.

قیمت کارتن اسبابکشی

کارتن یا بسته بندی محصول شما باید به قدری جذاب و قدرتمند باشد که به سرعت جلب توجه مشتریان شود و آن ها را راضی کند که محصول شما توانسته در قدم اول از لحاظ بسته بندی از رقبا پیشی بگیرد.

قیمت کارتن اسبابکشی

ما از زیبایی کارتن های بسته بندی و موثر بودن آن در فروش صحبت کردیم حال این سوال پیش می آید،برای داشتن یک جعبه یا کارتن جذاب باید چکار کنیم؟

در طراحی و تولید کارتن و جعبه باید به موارد نیز توجه داشت:

  • اطلاع رسانی(شماره تماس،آدرس،نمادها)
  •  کارآمد بودن
  •  برند بودن

 در مورد طراحی اهمیت استفاده از روانشناسی رنگ ها، اشکال و خطوط نوشتاری متنوع و جذاب را فراموش نکنید. ا

کارشناسان ما همواره در هرزمان آماده همکاری با شما هستند،مشاوران ما براساس تجربه کاری و با دقت بسیار بالا در تولید و ساخت کارتن در کنار شما می باشند،ممکن است طرحی که شما در ذهن برای تولید کارتن برای محصول خود دارید قبلا توسط همکارانتون امتحان شده و باخورد مناسب نداشته همکاران ما در این زمینه در کنار شما هستند.

سفارش تولید کارتن

قیمت کارتن اسبابکشی

کارتن ، جعبه کارتنی ، جعبه مقوایی و لوله مقوایی محصول نهایی و یا فرایند پایانی چرخه بازیافت کارتن و کاغذ در کارتن سازی پارس هستند.

کارتن ها در چهار نوع دایکاتی عادی مقوایی لمینتی با طراحی و چاپ بسیار متنوع و در ابعاد گوناگون و طبق سفارشات در دو حالت تولید و ارائه می شوند:

حالت اول: سفارش کارتن , قیمت گذاری کارتن , چرخه تولید کارتن

 در این مرحله مشتری ویژگی های  فنی و اندازه مورد نظر خود را می دهد.

 ابتدا طرح اولیه و یا نمونه کار آماده میشود و ایرادات کوچک آن اصلاح و بعد به تولید انبوه می رسد.

تاثیر طراحی و بسته بندی سفارشی بر فروش

شرایط موثر بر محصول ها در بسته بندی کارتن

نکته مهم و اساسی برای بسته بندی درست کارتن اسبابکشی این گونه می باشد که وزن هر کارتن نباید بیشتر از ۲۰ کیلوگرم شود. حتی اگر نیروی اسباب‌کشی گرفتید، در برخی مکانها بایستی کارتنها را از اتاقی به اتاقی دیگر حمل کنید. در نتیجه اول باید خبالتان راحت باشد که قادر هستید کارتنها را بلند کنید. شاید بعضی از کارتنها وزنی بیشتر از ۲۰ کیلوگرم پیدا کنند. باز، در زمانی که برای بسته‌بندی میکنید بایستی تا جای ممکن به  وزنی کارتنها دقت کنید، تا هنگام جابه‌جایی به دردسر درست نشود.

در این مقاله سعی شده است چند پییشنهاد برای بهتر چیدن لوازم در کارتن‌ها بیان شود. همان طور که ذکر شده است.

 

 تولید کننده کارتن کارتن سازی و جعبه سازی کارتن سازی و سفارش کارتن بسته بندی
کارتن سازی و صنایع چاپ کارتن های ساخته شده قیمت کارتن اسبابکشی
 قیمت کارتن خالی

کاغذ در کارتن سازی

سفارش تولید کارتن